וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: יוסי בניון יתחיל להתאמן לאחר המשחק מול הפועל חיפה

26.12.2018 / 12:33

הקשר הוותיק נפגש עם חוגג לסכם את הפרטים האחרונים ויצטרף לאימונים בשבוע הבא. קלינגר ביקר את התקשורת לקראת חדרה (ה', 20:30, ספורט 4): "צורם לי שמתעסקים בהבלים ולא בדבר העיקרי"

עריכה: מתן חדד, אפטר: אוהד פאר

בית"ר ירושלים תחזור מחר (חמישי) למאבקי הליגה כשתתארח אצל הפועל חדרה (20:30, ספורט 4) במשחק שינעל את המחזור ה-15. ניר קלינגר ערך היום את מסיבת העיתונאים השבועית לקראת המשחק, בו שוב ינסו הירושלים לפתוח דף חדש אחרי ההדחה הכואבת מגביע המדינה, ולשוב למסלול הניצחונות לאחר שהתיקו המאופס מול מכבי פתח תקוה במחזור הקודם העלה אותם מעל הקו האדום, אך רק הגביר את הביקורות על היכולת הרעה.

כשעתיים לאחר מסיבת העיתונאים הגיע יוסי בניון יחד עם סוכנו אבי נמני לפגישה עם משה חוגג במשרדי החברה של בעלי בית"ר על מנת לסגור את הפרטים האחרונים. רוב התנאים של הקשר בן ה-38 במועדון כבר סוכמו, וכעת השיחות בעניינו נגעו רק למועד ההודעה על חזרתו למדים הצהובים שחורים, שצפויה להגיע כבר היום. לאחר המשחק מול הפועל חיפה ביום שני יתחיל אקס מכבי פתח תקוה להתאמן בשורות קבוצתו החדשה-ישנה.

עוד בנושא

קלינגר צרח על בוזגלו בחדר ההבלשה, בניון ועזרא מתקרבים לקאמבק
בבאר שבע מודים: "יש לנו יותר כישרון, אבל מכבי תל אביב יותר מלוכדת"
פורסמו מועדי המחזורים 18-20: מכבי תל אביב תשחק 3 פעמים בימי שני

יוסי בניון שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
הקאמבק קרוב מתמיד. יוסי בניון/ברני ארדוב

ניר קלינגר מאמן בית"ר פתח ואמר: "יש לי קבוצה שנמצאת בתהליך מאוד חיובי ובזה אני רוצה להתעסק. כשנצטרך לדבר על שינויים בסגל נעשה את זה בצורה מסודרת. אני חושב רק על הפועל חדרה. יש קבוצה שאני חי אותה ביום יום. בתקשורת מתעסקים בהמון דברים אחרים. אף אחד למעט הערוץ ששידר את המשחק לא התעסק מקצועית במשחק מול מכבי תל אביב בגביע. זה צורם לי שמתעסקים בהבלים ולא בדבר העיקרי, אבל שמח שאנחנו מאוד מאוחדים מבפנים. הבנו כבר שנקבל רק רכילויות מאנשים וטענות. הקבוצה בתהליך מצוין של התקדמות בלי קשר למיקום בטבלה".

"לגבי נושא הרכש, התשובה היא שכל מה שמסביב שלא קשור לכדורגל עובר לידינו. אני חושב שזו הדרך הנכונה להתעסק ולהמשיך בתיקון ותהליך של התקדמות. המשחק מול מכבי תל אביב היה אכזרי מבחינת התוצאה. ברור שהיו שגיאות שהיו לנו במשחק ועל זה היתה לי ביקורת אישית וקבוצתית ובזה זה נגמר. אני חושב שהשופט מול מכבי תל אביב שגה במספר החלטות. אבל גם אמרתי באותה הנשימה שזה קורה ולכן אני חושב שאת כל מה שיהיה לי לומר אני אגיד ולא אקבל שום עונש".

קלינגר הוסיף: "אני שונא להפסיד וזה לא חדש. כשאני מסיים משחק בצורה כזו זה מרגיז ואני מביע את דעתי. היתה שגיאה בדקה האחרונה וזה היה משחק שהלך להארכה ואנחנו עזרנו גם למכבי תל אביב".

על המפגש מול חדרה: "אני לא דואג מבחינת המוטיבציה שתהיה לנו במשחק הזה. השחקנים מוכנים מאוד מנטאלית ואני סומך עליהם במאה אחוז".

דן איינבינדר אמר: "הלחץ קיים והיה קיים גם לפני כן. אנחנו מרגישים הרבה יותר מוכנים. בכל המשחקים האחרונים ראינו דרך מאוד ברורה של קבוצה שיודעת מה היא רוצה להשיג. יש לנו מספיק שחקנים שנכנסים לכושר. יש לנו מספיק כלים בחלק הקדמי כדי להבקיע. זה משהו שרואים בכל ארבעת המשחקים האחרונים וזה משהו שייתן לשחקנים יותר ביטחון".

עוד באותו נושא

הכל התחיל מיונתן כהן: מאור בוזגלו במתיחות עם בית"ר ירושלים

לכתבה המלאה
ניר קלינגר מאמן בית"ר ירושלים. גדעון צנטנר
"כל מה שמסביב שלא קשור לכדורגל עובר לידינו". ניר קלינגר/גדעון צנטנר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully