וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "התקבלה החלטה לצרף את בניון"

24.12.2018 / 7:04

בבית"ר צפויים לסכם בימים הקרובים את כל הפרטים האחרונים עם הקשר שיסיים בשורותיהם את הקריירה: "מה שהיה איתו בשנה שעברה היה מביש, חייבים לעשות תיקון". בבית"ר ימתינו לפלומן עד לסוף החודש

צילום: שלומי גבאי, עריכה: מתן חדד

הקאמבק של יוסי בניון לבית"ר ירושלים ופרישה בתום העונה במדים הצהובים/שחורים קרוב מתמיד. על פי גורמים בבית"ר, מרבית הפרטים בין הצדדים סגורים ונותרו רק כמה דברים טכניים לסכם, בעיקר בנוגע לתפקיד אותו יבצע בניון לאחר הפרישה. בבית"ר אמרו אתמול: "התקבלה החלטה לצרף את בניון, הוא יסיים את הקריירה בבית"ר כמו שראוי שיקרה. מה שהיה איתו בשנה שעברה היה מבייש עבור המועדון וצריך לעשות את התיקון הזה לפני הכל".

עדיין לא ברור האם בניון יצטרף לקבוצה רק לאחר פתיחת החלון או שזה ייעשה עוד לפני כן. בבית"ר מעדיפים כרגע להתעסק בשני המשחקים הקרובים נגד הפועל חדרה והפועל חיפה ורק לאחר מכן להתחיל להתעסק בנושא הרכש, גם ברמה התקשורתית, כך שעדיין לא ברור מתי זה יקרה. בבית"ר השתכנעו כי דקות המשחק אינן הפקטור שמשפיע על בניון והדבר המשמעותי הוא לסיים את העונה ואת הקריירה בבית"ר עם הכבוד הראוי והאהבה של הקהל, שזאת הייתה המטרה אליה כיוון משה חוגג מלכתחילה.

יוסי בניון שחקן בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
בקרוב שוב צהוב שחור. יוסי בניון/אדריאן הרבשטיין

בבית"ר ימתינו במהלך השבוע לתשובה סופית מסוכנו הצרפתי של פרדי פלומן, שבשלב זה מדבר על הצעות שיש לשחקן מאיטליה וצרפת. בבית"ר ימתינו לצרפתי עד לסוף החודש ובמקביל לא זונחים את אופציית חן עזרא, כאשר גם השחקנים המליצו כי חברתית עזרא מאוד מתאים למועדון ולסיטואציה שהוא נמצא בה. בנוסף ביקשו בבית"ר מסוכנים לאתר עבורם חלוץ זר, עליו מוכנה הקבוצה להשקיע שכר של כ-250 עד 300 אלף יורו בעונה. כחלק מהשפיות הכלכלית שמשדר חוגג, שחקנים איכותיים שהוצעו בשכר של 400 או 500 אלף יורו לעונה נדחו על הסף באופן אוטומטי.

בנוגע לארנסט שטקוס, בבית"ר מעוניינים בשוער הפועל חיפה, בין אם זה יקרה בינואר ובין אם זה יקרה בסוף העונה. מה שכן, כל הפרסומים לא נותנים שקט לשוער איתמר ניצן ובבית"ר אמרו על כך: "נעשה לאיתמר ניצן עוול. הבן אדם נותן משחקים מצוינים וכל הכותרות על שטקוס או מי שיחליף אותו. ניר מאוד מרוצה ממנו וכרגע לא מתעסקים בלהחליף אותו".

ההתאחדות הודיעה שניר קלינגר יעמוד לדין ביום רביעי בעקבות ההרחקה במשחק הגביע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully