וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארה"ב בטוחים: ניו יורק ניקס הפייבוריטית לצרף את קווין דוראנט בקיץ

סוכן בכיר משוכנע שפניו של KD מועדות לתפוח הגדול, דוראנט עצמו טוען ש"אף אחד כבר לא יכול לגייס אותי". דריימונד: "העימות איתו לא ירסק אותנו"

רויטרס

אחת השאלות שילוו את עונת ה-NBA היא לאן מועדות פניו של קווין דוראנט. כוכב גולדן סטייט יכול להשתחרר ביוזמתו מהחוזה בשורות האלופה בסיום העונה, ולוותר על השנה האחרונה בחוזהו במהלכה יוכל להרוויח 31 מיליון דולר. כמובן שעדיין מוקדם מאוד להעריך מה יקרה בסופו של דבר, אולם על פי מקורות יודעי דבר בארצות הברית, לעת עתה נראה ש-KD שוקל ברצינות להצטרף דווקא לניו יורק ניקס.

"איפה דוראנט ישחק בעונה הבאה? כולם אומרים שבניקס", צוטט סוכן בכיר בעילום שם ב"אתלטיק". העיתונאי פרנק איסולה אף ציין שלמיטב ידיעתו הניקס "אול אין" בנסיונות להנחית את דוראנט במדיסון סקוור גארדן, ומשוכנעים שדוראנט יוכל להיות האיש שיפיח רוח חיים מחודשת במועדון המדשדש. הניקס לא העפילו לפלייאוף מאז עונת 2012/13 ולא ניצחו סדרה בפוסט-סיזן מאז שנת 2000. העונה מצבה לא טוב בהרבה, ואחרי קצת יותר משליש העונה מאזנה עומד על 25:9.

עוד בנושא

בארה"ב תוקפים את לברון: "התנצלות חלולה המלמדת על בורות"
דיוויד בלאט: "אני ולברון ג'יימס ראינו את המשחק בצורה אחרת"
כמה אתם יודעים על העונה הנוכחית ב-NBA, רגע לפני חג המולד?

קווין דוראנט, גולדן סטייט ווריירס. GettyImages
בדרך למדיסון סקוור גארדן? דוראנט/GettyImages

אמש (שני) פורסם ראיון עם דוראנט ב"יאהו", בו הסביר שלקראת הקיץ והחוזה הבא שיקבל, המטרה העיקרית שלו היא כספית. "אני רק רוצה לוודא שאקבל את החוזה הכי גדול שאפשר לקבל. זו התוכנית - לשחק כדורסל ולצבור כמה שיותר כסף", אמר בכנות.

יחד עם זאת, לטענת דוראנט הוא זה שיקבע לגמרי לבדו היכן ישחק בעתיד, בניגוד לעבר אז אפשר לשחקנים אחרים - כולל דריימונד גרין - לגייס אותו. "אף אחד לא יכול לגייס אותי יותר לשום מקום", אמר. "אני זה שאקבע באיזו אווירה אני רוצה להיות. שום דבר אחר חיצוני כבר לא מרשים אותי".

היחסים בין דוראנט לדריימונד גרין ושאר שחקני וראשי גולדן סטייט עומדת למבחן בתקופה האחרונה, אחרי העימות המתוקשר בין KD לדריימונד במשחק מול הקליפרס. אמש אמר גרין ל-ESPN ש"אני יודע שהתקווה של רבים היא שהדבר הזה יגרום לנו להתרסק, אבל זה לא יקרה. זה לעולם לא יקרה. אני ו-KD בטוב".

גרין סיפר שמאז התקרית הוא ודוראנט שוחחו ביחידות לא אחת על מנת ללבן את העניינים. "ישבנו ודיברנו על הכל, וזהו. אחים נכנסים לדברים כאלה כל הזמן. ישבנו כמו שני גברים, פענחנו את זה והמשכנו קדימה", סיפר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully