וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "אני ולברון ג'יימס ראינו את המשחק בצורה אחרת"

הישראלי נזכר פעם נוספת בתקופתו ב-NBA: "לא נעשה לי עוול בקליבלנד, הטיימינג כנראה לא היה נכון ובגלל זה אני לא בארה"ב. זה לא חסר לי". וגם: אולימפיאקוס, ספאנוליס ומה מגדיר "כדורסל של בלאט"

רויטרס

בחודש הבא ימלאו שלוש שנים לרגע בו דיוויד בלאט פוטר מקליבלנד, אך עושה רושם שבכל ראיון - בין אם בישראל, באירופה או בארה"ב - המאמן הישראלי נשאל על תקופתו בליגה הטובה בעולם, ובפרט על יחסיו עם השחקן הטוב בעולם.

בלאט התארח בתכנית הכדורסל היוונית "פיק אנד רול" ונשאל האם נעשה לו עוול בקאבס. "זה לא היה לא פייר", אמר. "קליבלנד היא זו שנתנה לי את הג'וב. בדיעבד, הטיימינג כנראה לא היה נכון וכנראה שבגלל זה אני לא ב-NBA כרגע. זה לא חסר לי. אימנתי בגמר ה-NBA, בגמר המזרח. אני לא מסתכל על שום מקום אחר כרגע, רק רוצה לשמח את האנשים שסביבי".

כשנשאל האם לברון לא קיבל אותו כמאמן, השיב: "לא הרגשתי שלא מקבלים אותי, אבל ראינו את המשחק בצורות אחרות. הוא היה שחקן NBA כל חייו, אחד השחקנים הטובים בהיסטוריה, ואני הייתי מאמן חדש ב-NBA, שבילה את שארית הקריירה באירופה. היה נהר גדול בינינו".

בלאט אף נשאל אילו מבין משחקי ה-NBA שניהל היה רוצה לאמן מחדש ובחר במשחק 4 של גמר 2015, אז הפסיד 103:82 - המשחק הראשון מתוך שלושה רצופים שיפסיד: "הובלנו על הווריירס 1:2, למרות שלא היה לנו את קווין לאב וקיירי אירווינג הפצועים. זה משחק שהייתי רוצה לחזור עליו".

לטענת הישראלי, המאמנים, גם בארה"ב, הם "כמו משפחה", ורבים מהם פנו אליו לאחר שפוטר מקליבלנד: "קיבלתי המון שיחות טלפון מכל מאמני ה-NBA. זה היה נחמד מאוד. גם טיירון לו צלצל אלי. את לארי דרו אירחתי בתל אביב ועכשיו הוא בקליבלנד, ככה זה עובד".

עוד בנושא:

רואים את המולד: כמה אתם יודעים על עונת ה-NBA, רגע לפני חג המולד?
מאבק על משמורת: לוקה דונצ'יץ' מערער את ההיררכיה בין הכדורסל האמריקאי לאירופאי
לברון התנצל על הפוסט האנטישמי: "חשבתי שזו מחמאה"

דיוויד בלאט מאמן קליבלנד (ימין) עם לברון ג'יימס. רויטרס
קשה לשכוח. בלאט ולברון/רויטרס

כשנשאל מה מגדיר כדורסל של דיוויד בלאט אמר: "קבוצה שעובדת חזק. מבחינתי זה תמיד להבין את הפוטנציאל שלך ואיך כל הבודדים יכולים לעבוד טוב יותר כיחידה. זה מה שאני מנסה לעשות".

הישראלי נכנס בקיץ לנעליו של יאניס ספרופולוס, כעת מאמן מכבי תל אביב, ויש לו רק דברים טובים להגיד עליו: "הוא היה כאן הרבה זמן ועשה הרבה דברים נכונים. לשחקנים יש עקרונות טובים וכולם עובדים קשה, הם נותנים כבוד, כולם מקצוענים. זה מאוד חיובי".

לבסוף, על מערכת היחסים שלו עם כוכב נוסף (יחי ההבדל הקטן), ואסיליס ספאנוליס, וההחלטה להעלות אותו מהספסל, אמר בלאט: "זה לא משנה מי פותח. אנחנו מנסים לדאוג שיהיה בריא ורענן. דיברנו בקיץ וכל אחד נתן את הציפיות שלו. כרגע זה עובד. הוא אחד השחקנים הטובים בהיסטוריית היורוליג וחלק ענק מהקבוצה שלנו, הוא המנהיג".

עוד באותו נושא

לברון התנצל על הפוסט האנטישמי: "חשבתי שזו מחמאה"

לכתבה המלאה

האזינו לפרק החדש של פודקאסט "הפודיום"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully