וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: פיני גרשון ונבן ספאחיה הציעו את עצמם לפנאתינייקוס לפני מינוי פיטינו

הישראלי והקרואטי שפוטר ממכבי תל אביב חמדו את המשרה שאוישה לבסוף על ידי מאמן המכללות האגדי, אולם לא ניהלו משא ומתן ממשי

one

פנאתינייקוס פותחת עידן חדש ומסקרן במיוחד עם דמות מרתקת על הקווים - ריק פיטינו. אמנם הקבוצה עדיין לא הכריזה רשמית על מינויו, אולם מאמן המכללות האגדי כבר מתייחס לעניין כמנוי וגמור, והלילה (בין שני לשלישי) אף נכתב בחשבון הטוויטר שלו: "מודה לדימיטריס ינאקופולוס על ההזדמנות הייחודית לאמן את פנאתינייקוס, מועדון עם מסורת נהדרת. אני נרגש לעזור".

כעת מתברר שלא מעט מאמנים בכירים פזלו למשרה ורצו להחליף את צ'אבי פסקוואל, שפוטר במפתיע אחרי שפאו הפסידה לריאל מדריד וירדה למאזן 8:6 ביורוליג. ביוון דווח השבוע ששניים מהמאמנים שהציעו את עצמם היו פיני גרשון ונבן ספאחיה. המועמדות של שניהם, אגב, לא נשקלה כנראה ברצינות ואף אחד מהם לא ניהל משא ומתן של ממש עם הירוקים.

עוד בנושא

דיוויד בלאט כועס אחרי פיטורי פסקואל: "למאמנים מגיע יותר כבוד"
המשבר של פאו מעמיק: הפסידה למילאנו וירדה למקום ה-12 ביורוליג
שלשום: אולימפיאקוס של דיוויד בלאט הביסה את פרישטרי בליגה

מאמן מכבי תל אביב נבן ספאחיה. דני מרון
מתחיל לחזור לעניינים. ספאחיה/דני מרון

כשמדובר בגרשון, קשה לומר שמדובר בהפתעה גדולה. המאמן בן ה-67 מיודד עם בכירים בפנאתינייקוס ובשנים האחרונות שמו הוזכר לא אחת כמועמד לאמן את הקבוצה בשעה שהמשרה לא היתה מאוישת. בשנת 2016 אף דווח ביוון שגרשון ניהל משא ומתן מתקדם עם הקבוצה והיה על סף חתימה, אולם בסופו של דבר הוחלט להשאיר את ארגיריס פדולאקיס.

ספאחיה בן ה-56 פוטר ממכבי תל אביב בחודש נובמבר האחרון כשהצהובים במאזן 6:1 ביורוליג, ואחרי הדחה כבר בשלב רבע גמר גביע ווינר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully