וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט כועס אחרי פיטורי פסקואל: "למאמנים מגיע יותר כבוד"

מאמן אולימפיאקוס הגיב בזעם לפיטורי המאמן החמישי ביורוליג העונה: "רוצה לראות את הקולגות שלי מקבלים יחס מכבד והוגן. המצב מכעיס"

אתר רשמי

חמישה מאמנים פוטרו ביורוליג מפתיחת העונה, ולדיוויד בלאט נמאס. אמש (חמישי), אחרי ניצחון אולימפיאקוס על גראן קנאריה (77:98), פצח המאמן האמריקאי-ישראלי במונולוג נגד בעלי הקבוצות ביבשת הישנה, כתגובה לפיטורי צ'אבי פסקואל מפנאתינייקוס, היריבה המושבעת של קבוצתו.

"כמאמן וכקולגה, אני רוחש כבוד עצום לצ'אבי פסקואל. מפריע לי שהוא פוטר בנסיבות כאלה כי הוא מאמן נהדר ואדם טוב. אני לא אוהב את זה". בלאט המשיך ואמר ש"מאמנים לא מוערכים דיו והאנשים שממנים אותם צריכים להיות יותר תומכים, סבלניים ומקצוענים לגביהם. לא ממקומי לומר להם מה לעשות, אבל אני כן יכול לומר איך אני מרגיש ביחס לזה. אני רוצה לראות את הקולגות שלי מקבלים יחס מכבד והוגן. ככל שאני חושב על זה יותר, אני יותר ויותר עצבני. מגיע למאמנים האלה יותר".

כאמור, מפתיחת העונה פוטרו לא פחות מחמישה מאמנים בקבוצות שמשתתפות במפעל הבכיר ביבשת. כמנהגה בקודש בשנים האחרונות, גם מכבי תל אביב נכללת ברשימה אחרי שפיטרה את נבן ספאחיה ומינתה את יאניס ספרופולוס. פרט לספאחיה, פוטרו גם פדרו מרטינס (באסקוניה), סלבה מלדונאדו (גראן קנאריה), אחמט צ'אקי (דרושאפקה) ופסקואל, כמובן.

בתוך כך, ביוון ממשיכים להביע פליאה מזהות מחליפו של פסקואל - מאמן המכללות האגדי ריק פיטינו. פיטינו אמנם מחזיק ברזומה מרשים בכדורסל האמריקאי, אולם מעולם לא אימן בכדורסל האירופי ועל כן סביר להניח שהידע שלו בענף מוגבל למדי. אמש פיטינו כבר התראיין לכלי התקשורת ביוון ואמר ל"גאזטה" ש"אני מכיר מצוין את ניק קלאתיס, ויודע שהקבוצה זקוקה לחיזוק בצבע ובקו האחורי".

עוד בנושא

בלאט נצמד לצמרת: 77:98 לאולימפיאקוס על גראן קנאריה
ריק פיטינו צפוי להתמנות למאמן פנאתינייקוס במקום פסקואל

דיוויד בלאט עם מאמן פנאתינייקוס צ'אבי פסקואל. Action Images, אתר רשמי
כבר לא ייפגשו העונה על הקווים. בלאט עם פסקואל/אתר רשמי, Action Images

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully