וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריק פיטינו צפוי להתמנות למאמן פנאתינייקוס במקום צ'אבי פסקוואל

האמריקאי בן ה-66, חבר בהיכל התהילה של הכדורסל, יגיע ליוון וצפוי להעביר משחק ראשון אחרי חג המולד. זאת לאחר שהמאמן הספרדי פוטר מתפקידו

צ'אבי פסקוואל מאמן פנאתינייקוס. GettyImages
סיים את תפקידו. פסקוואל/GettyImages

ריק פיטינו קרוב לסיכום כמאמן פנאתינייקוס. ב-ESPN מדווחים כי המאמן האמריקאי בן ה-66, חבר בהיכל התהילה של הכדורסל, צפוי לטוס בקרוב ליוון כדי לחתום על החוזה ויעביר את המשחק הראשון שלו כמאמן הקבוצה אחרי חג המולד. המטרה של פיטינו היא עדיין לחזור ל-NBA ולכן החוזה בפאו יהיה רק עד תום העונה.

פיטינו בן ה-66 שימש בעבר כעוזר מאמן ניו יורק ניקס ולאחר מכן גם היה המאמן הראשי של הקבוצה בין 1989-1987. בהמשך הוא אימן גם את בוסטון בין 2001-1997 כשמאז 2001 הוא משמש כמאמן מכללת לואיוויל.

פנאתינייקוס ניצחה רק פעם אחת בחמשת המחזורים האחרונים ביורוליג ובסך הכול היא עומדת על מאזן 7:6. אתמול (רביעי) הובסו היוונים 89:68 על ידי ריאל מדריד בחוץ, במה שמסתבר שהיה המשחק האחרון בתפקיד של צ'אבי פסקוואל שפוטר מוקדם יותר. פסקוואל לא הגיע לאימון המסכם של פאו לקראת המשחק מול מילאנו במסגרת המחזור ה-14 ביורוליג ומי שהעביר את האימון הוא עוזרו לשעבר יורג וובוראס. עוזר המאמן צפוי לנהל את המשחק מול מילאנו יחד עם עוזר נוסף ושחקן העבר פרגיסקוס אלברטיס.

וובורה אמר באימון: "התבקשנו על ידי ההנהלה להכין את הקבוצה למשחק מול מילאנו. אנחנו צריכים להכין את הקבוצה טוב ואני מקווה שהקבוצה תראה תגובה טובה להפסד מול ריאל מדריד. אנחנו מצפים למשחק קשה כי מילאנו קבוצה טובה מאוד עם כישרון. אנחנו צריכים להיות מחויבים, להילחם בכל פוזשן ולתת את הכול. התוצאות האחרונות לא היו טובות. כמובן שהיינו ביחד עם צ'אבי בשנתיים האחרונות אז אנחנו בהלם, אבל צריך לנתק את הרגשות בספורט מקצועני. אנחנו צריכים להמשיך הלאה ולהתקדם".

פסקוואל הספרדי בן ה-46 אימן את ברצלונה בין 2016-2008 אחרי ששימש כעוזר מאמן שם לפני כן. ב-2016 הוא חתם בפנאתינייקוס. הוא זכה עם ברצלונה ביורוליג ב-2009/10, בארבע אליפויות ובשלושה גביעים. עם פנאתינייקוס הוא זכה פעמיים באליפות ובגביע אחד. כמו כן, הוא נבחר פעמיים למאמן העונה ביוון.

ריק פיטינו בטקס בחירתו להיכל התהילה. AP
מגיע ליוון. פיטינו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully