וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ריאל מדריד ניצחה במינכן, המשבר של פנאתינייקוס מעמיק

הבלאנקוס כמעט איבדו יתרון של 18 נקודות, אבל התעוררו בזמן וניצחו 72:82. פאו נכנעה למילאנו לפני הגעת פיטינו

ג'יימס גיסט שחקן פנאתינייקוס. GettyImages
הגיע הזמן להתאושש. גיסט/GettyImages

המחזור ה-14 ביורוליג הגיע היום (שישי) לסיומו עם שלושה משחקים נוספים, להוציא את המפגש של מכבי תל אביב עם ז'לגיריס קובנה.

באיירן מינכן - ריאל מדריד 82:72

המשחק שהפגיש שתי קבוצות בפורמה טובה, הסתיים ללא הפתעה. אלופת אירופה כבר הוליכה ב-18 הבדל בתחילת המחצית השנייה, אבל 10 דקות לאחר מכן התוצאה כבר הייתה 66:68 בלבד. התעוררות בזמן הבטיחה לריאל את הניצחון, רגע לפני שבאיירן משלימה קאמבק מהולל. אנתוני רנדולף וסרחיו יוי סיימו עם 22 ו-19 בהתאמה בצד המנצח, סטפן יוביץ' קלע 11 עבור באיירן.

פנאתינייקוס - מילאנו 86:83

אחרי הפיטורים של צ'אבי פסקוואל ורגע לפני הגעתו של ריק פיטינו, פנאתינייקוס נחלה הפסד נוסף. יורגוס וובוראס עמד על הקווים ולא הצליח להושיע. מילאנו עלתה ל-23:25 אחרי כ-12 דקות ולא הביטה יותר לאחור. היוונים, להם זה היה הפסד חמישי בשישה משחקים, הצליחו להוריד ל-84:83 6.2 שניות לסיום, אבל לא יותר. ארתוראס גודאיטיס הוביל את האיטלקים עם 20 נקודות ו-8 ריבאונדים וקרטיס ג'רלס קלע 15. ניק קלאתיס הוביל את היוונים עם 24 נקודות ו-11 אסיסטים וג'יימס גיסט סיים עם 12 ו-7 בנקודות וריבאונדים.

חימקי מוסקבה - דרושאפקה 84:85

אחרי ההפסד למכבי תל אביב ביום רביעי, הרוסים התאוששו על חשבונה של הקבוצה החלשה ביותר במפעל, שרשמה הפסד 12 רצוף. למרות שכוכב העל אלכסיי שבד הפצוע שוב נעדר, כמו גם אנתוני גיל, חימקי נעזרה ב-19 נקודות של די בוסט, שבלט. אנדריי זובקוב עזר לו עם 15 ו-8 ריבאונדים, 15 גם לג'ורדן מיקי. דרושאפקה הצליחה לחזור מיתרון דו ספרתי בשניות הסיום ואף לקחה את ההובלה, אך לא הצליחה להשיג את הניצחון המיוחל ותמשיך לחפש ניצחון שיקטע את רצף ההפסדים המזעזע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully