וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוצ'טינו חגג יום נישואין 26, שחקניו הגישו לו מתנה עם 2:6 ענק

מאמן טוטנהאם אחרי ניצחון החוץ הגדול על אברטון: "חשבתי על מתנה ותוצאת הסיום הייתה 2:6, זה מטורף". קולמן לאוהדים: "מתנצלים"

רויטרס

בסיום ה-2:6 הענק של טוטנהאם אתמול (ראשון) על אברטון בגודיסון פארק, מאמן טוטנהאם מאוריסיו פוצ'טינו ביקש ממראייני ה-BBC לראיין אותו במהירות. הסיבה? הוא מיהר לחזור לביתו, שם אשתו קארינה המתינה לו כדי לחגוג יחד את יום הנישואין ה-26 שלהם. "כל היום חשבתי על המתנה שאני צריך להביא לאשתי", סיפר הארגנטינאי, "השחקנים הביאו לי אותה עם 2:6. לא ממש הבנתי את זה עד שהסתכלתי על לוח התוצאות בסיום ואמרתי לעצמי 'וואו, זה מטורף!'. זאת הייתה המתנה, התחתנו בדיוק לפני 26 שנה!"

המאמן דיבר גם על המשחק עצמו, בו טוטנהאם נראתה מצוין: "מדהים, זה היה פשוט מדהים. אני כל כך גאה בהופעה הזאת ובשחקנים שלי. הם ריחפו על המגרש, זה היה קסום. אנשים יכולים להסתכל על התוצאה הסופית ולחשוב שהמשחק היה קל, אבל האמת היא שזה היה אחד מהמשחקים הקשים שלנו העונה. נחלצנו מפיגור, השתלטנו על המשחק ולא הפסקנו לכבוש. זה פנטסטי".

עוד בנושא:

המחזור ה-18 בפרמיירליג ננעל: טוטנהאם הביסה 2:6 את אברטון בגודיסון פארק
שמייכל רוצה לשמש כמנהל הספורטיבי של מנצ'סטר יונייטד: "אגיש מועמדות"
המרוסק: על דעיכת הקריירה של ז'וזה מוריניו

שחקני אברטון מאוכזבים. AP
"אנחנו מתנצלים". שחקני אברטון המאוכזבים/AP

והיה גם צד שני. טוטנהאם חזרה ללונדון מאושרת, אבל אוהדי הטופיז חזו בתבוסה ביתית כואבת לה לא ציפו. מאמן אברטון, מרקו סילבה, התנצל בפני האוהדים: "אני רוצה לבקש סליחה, לפני הכל. אסור לנו להיראות ככה. זה היה משחק רע שלנו, תוצאה איומה לנו ולאוהדים. אנחנו צריכים להבין עכשיו מה קרה ולמה. התחלנו טוב, אבל בשלב כלשהו איבדנו את עצמנו לחלוטין. אחרי טעות אחת התפרקנו. אנחנו חייבים להחזיר לאוהדים על ההפסד הכואב הזה כבר במשחק הבא".

שיימוס קולמן הוסיף: "מגיע לטוטנהאם הרבה קרדיט, הם היו מעולים, אבל זה לא מוריד מהאכזבה הרבה שלנו. הדרך בה ספגנו את השערים מכאיבה לנו, הם היו קלים מדי, מול הקהל שלנו. אנחנו מתנצלים".

עוד באותו נושא

המחזור ה-18 בפרמיירליג ננעל: טוטנהאם הביסה 2:6 את אברטון בגודיסון פארק

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully