וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיוך חזר במנצ'סטר יונייטד: "כדורגל הוא משחק פשוט כשיש לך שחקנים טובים"

השדים האדומים עשו חיים בבכורה של סולשיאר: "ביקשתי מהם שייהנו". פפ לא התרגש מההפסד לפאלאס: "אנחנו רק בדצמבר, נחזור לנצח"

רויטרס

מחזור משוגע קיבלנו אתמול (שבת) בפרמיירליג. מנצ'סטר סיטי הופתעה בביתה עם 3:2 מול קריסטל פאלאס, לסטר ניצחה את צ'לסי 0:1 ומנצ'סטר יונייטד החלה את עידן אולה גונאר סולשיאר בצורה חיובית עם 1:5 על קרדיף.

עוד בנושא

מנצ'סטר יונייטד כבשה חמישייה, צ'לסי וסיטי הופתעו
ליברפול גברה 0:2 על וולבס
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט גם באינסטגרם

אולה גונאר סולשיאר מאמן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
החזיר את החיוך. אולה גונאר סולשיאר/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד

התחושות באולד טראפורד היו מאוד חיוביות והחיוכים חזרו לפרצופים של השחקנים. סולשיאר אמר בסיום: "כדורגל הוא פשוט כשיש לך שחקנים טובים. ווין רוני סימס לי הודעה עם כמה עצות, אז אני חייב גם לו קצת מהקרדיט על הניצחון. רוני אמר לי לתת להם לשחק כדורגל, שייהנו ובעיקר יהיו מנצ'סטר יונייטד. הכי קל זה לעבוד על הגישה, כי זה בחינם, וזה השינוי. היה לי ברור שאעלה עם פול פוגבה, הוא מביא איתו הרבה איכות וככה גם שאר הקבוצה. נהנה מהימים הקרובים ונתכונן למחזורי חג המולד".

ג'סי לינגרד שכבש צמד, אמר: "שיחקנו עם המון אנרגיה, חיוביות והתרגשות. כשיש לך ביטחון אתה בעמדה ממנה אתה יכול להבקיע הרבה שערים. שיחקנו עם לחץ גבוה, וזה עבד טוב".

מרכוס רשפורד סיפר: "סולשיאר ביקש מאיתנו לחפש את המרווחים בהגנה של קרדיף, זו הייתה רק ההתחלה ואנחנו נשתפר. תקופת חג המולד היא עמוסה במיוחד, נעבוד קשה כדי להעלות את הרמה".

עוד באותו נושא

יורגן קלופ מתמוגג מ"כדורגל מושלם", ההיסטוריה לצידה של ליברפול

לכתבה המלאה
שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים. רויטרס
הכל נראה אחרת פתאום. שחקני יונייטד חוגגים/רויטרס

מנצ'סטר סיטי

הסיטיזנס, שמאז ההפסד לצ'לסי כבר לא נמצאים בראש הטבלה, הגיעו למשחק כשהלחץ עליהם אחרי שליברפול גברה בשישי 0:2 על וולבס. פער 4 הנקודות כנראה השפיע וההפסד המפתיע הותיר אותו על כנו. פפ גווארדיולה סירב להתרגש: "התחלנו טוב, יצרנו מצבים וגם עלינו ליתרון, ובפעם הראשונה שהם עברו את החצי, הם כבשו. היו לקריסטל פאלאס בסך הכל שלוש בעיטות למסגרת וכולן הפכו לשערים, אבל אין מה לעשות - זה הכדורגל. בכל מקרה, אסור לנו לקבל פנדלים כמו זה שגרמנו לו בשער השלישי. אנחנו רק בדצמבר, נתאושש ונחזור לנצח".

הרגע הבלתי נשכח של המשחק היה כמובן בעיטת הוולה יוצאת הדופן של אנדרו טאונסנד, שקבעה יתרון סנסציוני לאורחת. טאונסנד אמר: "הכדור התלבש לי פנטסטי על הרגל. ידעתי שאני לא יכול להוריד לקרקע כי אז שחקני סיטי היו מתנפלים עליי. זה היה השער הגדול בקריירה שלי מול היריבה הטובה ביותר ששיחקתי מולה".

אנדרוס טאונסנד שחקן קריסטל פאלאס. רויטרס
גול שהוא לא יישכח עוד הרבה זמן. אנדרו טאונסנד/רויטרס

צ'לסי

מאוריציו סארי הזהיר כבר מתחילת העונה שליברפול ומנצ'סטר סיטי גדולות על הליגה והן יהיו השתיים שיתחרו על האליפות. אמר וצדק. ההפסד אמש של הבלוז אמנם הפתיע, אבל כבר ערב המחזור הפער של שחקניו מליברפול עמד על שמונה נקודות, וכשקצב צבירת הנקודות של המרסיסיידס הוא כל כך טוב, הפער הזה, שכעת צמח ל-11, נראה בלתי ניתן לסגירה. סארי אמר לאחר המשחק: "המשחק השתנה מיד אחרי השער של וארדי, עד אז היינו טובים, אבל לא הגבנו טוב לשער שספגנו. היינו קצת בשוק. אולי היינו חסרי מזל בכמה מצבים, אבל בלי קשר יכולנו להשיג תוצאה טובה יותר. אנחנו לא יכולים להתחרות בליברפול, אמרתי כבר בתחילת העונה שאי אפשר להתחרות איתם ועם מנצ'סטר סיטי. צריכים להיאבק על מקום ברביעייה הראשונה".

בצד השני, קלוד פואל ראה את חניכיו מנצחים בסטמפורד ברידג' ובהחלט היה מרוצה: "היינו נהדרים, האמנו מההתחלה שזה אפשרי. ההגנה שלנו הייתה מצוינת לכל אורך המשחק. נתנו את ההכי טוב שלנו והניצחון הזה הוא הפרס. צריך להמשיך עם אותה הגישה, להתקדם ולעבוד ביחד".

שחקני לסטר סיטי חוגגים. רויטרס
ניצחון ראשון בסטמפורד ברידג' מזה ח"י שנים. שחקני לסטר סיטי חוגגים/רויטרס

המספרים

* מאז שאלכס פרגוסון עזב את תיאטרון החלומות, ארבעה מנג'רים, מלבד לואי ואן חאל, ראו את יונייטד כובשת שלושה שערים או יותר במשחק הבכורה שלהם על הקווים

* אנתוני מרסיאל היה מעורב ב-70 שערים (45 כיבושים, 25 בישולים) מאז עלה לראשונה לשחק במדי השדים האדומים בספטמבר 2015, המאזן הגבוה ביותר של שחקן יונייטד מאז

* פול פוגבה מסר שלושה בישולים. את שלושת הבישולים הקודמים השיג אחרי 17 משחקים.

* החמישייה של יונייטד היא הראשונה שלה בליגה מאז ה-5:5 המפורסם מול ווסט ברומיץ' בסוף עונת 2012/13 וניצחון ראשון עם חמישייה מאז מרץ 2012 (0:5 אצל וולבס).

* הניצחון של קריסטל פאלאס על הסיטזנס היה הראשון שלהם מזה 28 שנה

* הניצחון של לסטר בסטמפורד ברידג' היה הראשון שלהם במגרש של הבלוז אחרי 18 שנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully