וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים - מכבי תל אביב: ריקן עשוי לפתוח במקום אצילי

שחקן הכנף של הצהובים סובל מכאבים, אבל יהיה בסגל (שבת, 21:00, ערוץ הספורט). קנדיל ימשיך לפתוח, בבית"ר אופטימיים

סיבוב ח'הסתיים22/12/2018
בית"ר ירושלים
  • וארן (82)
2:1
  • (67) עטר
  • (90) כהן
מכבי תל אביב
קובי אליהו

בית"ר ירושלים

מאמן בית"ר ירושלים, ניר קלינגר, צפוי לבצע שני שינויים בהרכב הקבוצה במשחק הגביע מחר (שבת, 21:00, ערוץ הספורט) נגד מכבי תל אביב בטדי. בהגנה השינוי הוא כפוי כאשר עוז ראלי יפתח כמגן שמאלי על חשבון שמואל שיימן המוצהב. בחלק הקדמי לעומת זאת, אנתוני וארן תורגל על חשבונו של יאקוב סילבסטר. יש לציין כי וארן חזר רק השבוע לאימונים מלאים כך שייתכן כי ברגע האחרון יחליט המאמן לפתוח עם החלוץ הסלובקי או ערן לוי. בכל מקרה, וארן אינו כשיר ל-90 דקות בשלב זה.

דן איינבינדר אמר לקראת המשחק: "בנקודות הזמן הזאת מכבי תל אביב פייבוריטית מול כל קבוצה בליגה. זאת המציאות, נכון להיום מכבי קבוצה הרבה יותר טובה מבית"ר ירושלים, אבל אני משוכנע שכמו שאנחנו לא אהבנו את ההגרלה גם במכבי תל אביב לא אהבו אותה. אף פעם לא קל לשחק בטדי. אני אופטימי, אנחנו מאמינים וחושבים שבבית עם הקהל שלנו נוכל לעשות את זה. אנחנו באים כדי לעלות שלב ולא מוותרים, אני מאוד מאמין ולא מתבייש להגיד שנהיה מאוד מאוכזבים אם לא נעבור שלב".

קלינגר ישים את הדגש בעיקר על שחקני החלק הקדמי של מכבי תל אביב והתנועה שהם עושים. שחקנים בבירה אמרו: "צריך להיות מרוכזים 90 דקות, במכבי תל אביב כל מחליף יותר טוב מהשחקן הרכב, הם יכולים להיות חלשים ולעקוץ עם שני גולים בחמש דקות בקלות". בבית"ר ירושלים מעריכים כי לא מעט אוהדים יקבלו החלטה להגיע ברגע האחרון ומאמינים כי כ-20 אלף איש יגיעו לטדי על אף מכירת הכרטיסים האיטית. הבעלים משה חוגג הגדיר את המשחק כ"חשוב ביותר העונה", וגם אלי אוחנה צפוי לדבר עם השחקנים לקראת המשחק.

עוד בנושא

ביקורת גדולה על השחקנים בהפועל חיפה לאחר ההדחה מהגביע
אפשר לקבל קצת שקט? הפועל באר שבע מתכוננת לסיבוב ח' בגביע המדינה
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט גם באינסטגרם

שחקן מכבי תל אביב עומר אצילי. יוסי ציפקיס
חש כאבים. אצילי/יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב

עומר אצילי סובל מרגישות בשריר רגלו ויישב על הספסל. אצילי היה זה שכבש העונה צמד בטדי בניצחון של מכבי תל אביב. מי שעשוי להחליפו הוא אבי ריקן. אלי דסה ימשיך להיעדר בגלל פציעה בכף רגלו ומאור קנדיל ימשיך כמגן ימני אחרי שעשה משחק טוב בחיפה. דסה בספק גדול גם למשחק מול הפועל באר שבע באמצע השבוע הבא וככל הנראה קנדיל ימשיך. אלירן עטר, גיבור הניצחון על מכבי חיפה, יקבל קרדיט מולדאן איביץ' וצפוי להמשיך בהרכב הפותח לצד איתי שכטר. אלפי אוהדים של מכבי תל אביב צפויים לעלות לירושלים כשהתחושה היא שמדובר במשחק שהוא גמר הגביע האמיתי.

הרכב משוער: פרדראג ראיקוביץ, מאור קנדיל, שחר פיבן, שרן ייני, אנריק סבוריט, דור פרץ, רוסלן ברסקי, דור מיכה, אבי ריקן, אלירן עטר, איתי שכטר.

עוד באותו נושא

הפועל באר שבע הודיעה: ז'וליאן סטו שוחרר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully