וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: "כנראה שהשחקנים חשבו שהניצחון יגיע בוודאות"

21.12.2018 / 8:17

למרות ששיחקה כמעט בהרכב הכי חזק שלה, הפועל חיפה הופתעה מול עכו בגביע. גורם: "יכול להיות שמימר היה צריך לתת הזדמנות לשחקנים הרעבים". הקבוצה תנסה להחזיר את בן בסט, באר שבע דורשת עבורו 100 אלף יורו

מקסים פלקושצ'נקו שחקן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
כבש בגמר בעונה שעברה, הודח בסיבוב ח' העונה. מקסים פלקושצ'נקו מאוכזב/אדריאן הרבשטיין

אכזבה גדולה נרשמה אמש (חמישי) בהפועל חיפה מההדחה בשלב מוקדם כל כך בגביע המדינה, תואר שבו הקבוצה זכתה בעונה שעברה אחרי ניצחון גדול בגמר בטדי מול בית"ר ירושלים. בקבוצה העבירו ביקורת על חלק מהשחקנים, במיוחד בעקבות היכולת והנרפות עד השער של עכו.

עוד בנושא:

הפועל חיפה הודחה בסיבוב ח' אחרי 1:0 נגד הפועל עכו
עוד בגביע: בני יהודה הפכה מול נורדיה, מכבי נתניה הביסה את דבוריה, גם אשדוד עלתה

שרון מימר מאמן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
הצלחה בליגה, אכזבה קשה בגביע. שרון מימר/אדריאן הרבשטיין

"לא היה זלזול וההרכב היה ב-90 אחוז מההרכב הראשון שרץ לאחרונה אבל כנראה שהשחקנים חשבו שהניצחון יגיע בוודאות וזה מה שגרם לכך", אמר גורם בקבוצה. עם זאת, בקבוצה הבהירו שלאורך כל השבוע המאמן שרון מימר דיבר עם השחקנים על כך שאסור לזלזל.

"אף אחד לא זלזל בעכו", אמר שחקן בקבוצה, "לפעמים זה קורה אבל זה ממש לא קרה מזלזול". בסוף המשחק בחדר ההלבשה היה שקט מהדהד כאשר השחקנים היו המומים מההדחה. "יכול להיות שמימר היה צריך לתת לשחקנים הרעבים את ההזדמנות להוכיח את עצמם במשחק כזה", אמרו במועדון, "אבל הכוונה הייתה טובה כי הקבוצה רצתה לשדר רצינות".

בעניין אחר, בקבוצה קיבלו מסר מסביבת הבעלים של הפועל באר שבע אלונה ברקת שבכל מקרה אם הם ירצו את עדן בן בסט הם יצטרכו לשלם מאה אלף יורו, שזה הסכום ששולם על השחקן בקיץ. הבעלים יואב כץ והמאמן שרון מימר רוצים מאוד את בן בסט בחזרה וצפויים לפנות לאלופה רשמית בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully