וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דריכות במכבי תל אביב לפני ז'לגיריס, ספרופולוס דורש פוקוס מהשחקנים

21.12.2018 / 9:40

הצהובים יתארחו בקובנה למשחק מאתגר (20:00, ספורט 5), וינסו למנוע מקובנה להגיע לקו העונשין. וולטרס ויאנקונאס ייעדרו

one

בווידאו: תקציר מכבי תל אביב - הפועל ירושלים 78:91

מכבי תל אביב תעלה הערב (שישי) למשחקה ה-14 בעונת היורוליג הנוכחית כשתתארח בז'לגריו ארנה של ז'לגיריס קובנה (20:00, שידור ישיר בספורט 5). הצהובים הגיעו אתמול בשעת ערב מאוחרת לקובנה, והיום יערכו את אימון הקליעות לקראת המשחק, כולל דגשים אחרונים של צוות האימון על הצד הטקטי עליו החלו לעבוד אתמול באימון ביד אליהו.

עוד בנושא

שאראס מצפה ל"משחק לא נחמד", במכבי תל אביב רוצים לרשום ניצחון משמעותי
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט גם באינסטגרם

מאמן ז'לגיריס קובנה שאראס יאסיקבצ'יוס עם סרחיו רודריגס, ריאל מדריד. GettyImages
יעצור את המומנטום הצהוב? שאראס/GettyImages

"יש לנו משימה קשה כי אנחנו משחקים מול קבוצה טובה מאוד, במיוחד אצלם בבית שזה אולם ביתי קשה", אמר המאמן יאניס ספרופולוס לקראת המשחק, "הם לא התחילו את העונה טוב בבית, אבל במשחקים האחרונים הם נראו טוב בהרבה. אנחנו צריכים להיות בפוקוס, להתרכז בעצמנו, להיות מוכנים להתמודד מול כל האתגרים במשחק. אנחנו במומנטום טוב, אבל כל משחק ביורוליג הוא קשה, במיוחד כשאתה משחק בחוץ, אנחנו לא חושבים על התוצאה אלא על מה צריך לעשות על הפרקט".

במכבי ירצו להפעיל לחץ על מובילי הכדור של ז'לגיריס, במיוחד לאור העובדה כי הקבוצה הליטאית משחקת ללא הרכז המוביל שלה - נייט וולטרס, שסובל מפציעה. הליטאים חסרים גם את המנהיג והשחקן הוותיק שלהם, פאוליוס יאנקונאס, שפתח את העונה בצורה טובה. במכבי יודעים שאחד המפתחות הבולטים של הליטאים הוא הגעה מרובה לקו, ויעשו מאמצים להמנע מהסיטואציה הזאת מול היריבה הפיזית שמנגד.

כמה עשרות אוהדים הגיעו עם הצהובים למשחק בקובנה, במשחק שיכול להחזיר את הקבוצה לתמונת הפלייאוף: "אני רוצה להודות לאוהדים שעשו את הדרך איתנו, אנחנו מאוד שמחים שיהיה לנו תמיכה במגרש הזה", אמר ספרופולוס על ההגעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully