וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאראס מצפה ל"משחק לא נחמד", במכבי תל אביב רוצים לרשום ניצחון משמעותי

20.12.2018 / 21:19

האלופה הגיעה לקובנה לקראת המשחק נגד ז'לגיריס בשישי (20:00, ספורט 5). דיברותולומאו מכבד את הליטאים: "יש להם כדורסל ברמה גבוהה". המאמן היריב מפרגן: "עם ספרופולוס מכבי קשוחה וממושמעת יותר"

אתר רשמי

מכבי תל אביב תפגוש מחר (שישי, 20:00, ספורט 5) את ז'לגיריס קובנה בליטא במסגרת המחזור ה-14 של היורוליג. הצהובים מגיעים למשחק מהמקום ה-13 במאזן ארבעה ניצחונות מול תשעה הפסדים ואילו הליטאים מדורגים במקום השביעי, עם שישה ניצחונות מול שבעה הפסדים.

בתום מסע ארוך שהחל בשעות הצהריים המוקדמות עם סיום האימון הקל ביד אליהו, והמשיך באיחור בטיסה מישראל, הגיעו הצהובים לקובנה. מכבי תל אביב תערוך את האימון היחיד שלה בז'לגריו ארנה מחר בבוקר, כשהמאמן יאניס ספרופולוס יעביר דגשים אחרונים לקראת ההתמודדות.

בקבוצה ניסו לשדר עוד אתמול כי מדובר בעוד משחק, אך בשל העובדה כי הצהובים לא רשמו ניצחון מפתיע מתחילת העונה, והפסידו לרוב הקבוצות שאיתן היא צפויה להתמודד על ההעפלה לפלייאוף, המשחק מחר מקבל חשיבות יתרה. "ז'לגיריס היא קבוצה טובה מאוד, יהיה לנו מאוד קשה שם, יש להם כדורסל ברמה גבוהה אז אנחנו מוכנים ונרגשים לקראת האתגר. אנחנו משתדלים לא לחשוב על הלחץ שיש ביורוליג ועל המצב בטבלה רק להתרכז במשחק אחרי משחק, להיות טובים יותר מיום ליום, להתחבר ולעזור אחד לשני ולהתעצם כקבוצה", אמר הקפטן ג'ון דיברתולומאו אמש.

עוד בנושא:
דני אבדיה הוביל את תיכון חדש תל אביב לזכייה בליגת התיכונים
האיש שלא היה אמור להיות כאן: במכבי תל אביב מפרגנים לקנדריק ריי
קנדריק ריי: "ספרופולוס נותן לי ביטחון, הוא מאפשר לי להיות אני"

ג'ון דיברתולומיאו מכבי תל אביב. קובי אליהו
נרגש לקראת האתגר. ג'ון דיברתולומאו/קובי אליהו

גם על ז'לגיריס קובנה לא עוברת עונה גדולה עד עתה. הקבוצה שהפתיעה את אירופה בעונה שעברה, פתחה את העונה עם חמישה הפסדי בית רצופים, ורק במשחקה האחרון הצליחה לגבור על מילאנו. במחזור האחרון יצאו השחקנים של שאראס מפיגור גדול נגד דרושאפקה, והצליחו לנצח בזכות דקות אחרונות גדולות 71:75.

מי שלא ישחקו מחר, על פי דיווחים בליטא, הם הרכז האמריקאי נייט וולטרס והפורוורד הוותיק פאוליוס יאנקונאס. "מכבי שינתה את המשחק שלה מההגעה של המאמן יאניס ספרופולוס", אמר יאסיקביצ'יוס לקראת המשחק, "ההגנה שלהם הרבה יותר קשוחה, והם ממושמעים יותר. הם גבוהים, אוהבים לשחק כדורסל פיזי, ולהוציא את היריבות מאזור הנוחות. אני לא חושב שהולך להיות משחק נחמד, וצריכים להיות מוכנים לקראת כל דבר. אם אנחנו רוצים לצאת עם תוצאה חיובית, נצטרך להתגבר על כל הבעיות ולהילחם על כל המגרש".

עוד באותו נושא

לשחרר את ווילבי: הרגע שבו סקוטי ווילבקין פרץ את הסכר של מכבי תל אביב

לכתבה המלאה
שרונאס יאסיקביצ'יוס מאמן ז'לגיריס קובנה. GettyImages
מכבי השתנתה. שרונאס יאסיקביצ'יוס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully