וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגון הקופים הירוקים יערוך צעדת מחאה נגד הבעלים יעקב שחר

20.12.2018 / 14:56

אחרי שאימו להחרים את משחק הגביע מול מרמורק, הארגון הודיע על צעדת מחאה: "האחריות על שמונה השנים הרעות היא עליכם" (ההנהלה). המנהל הספורטיבי של נפרדאק: "מכבי חיפה הגישה את ההצעה הכי טובה על ווקאנוביץ'"

צילום: יוסי ציפקיס. עריכה: רן צימט

בווידאו: קוף על הגב, פרק 6

במכבי חיפה אומנם מינו מאמן חדש, אבל מחאת האוהדים נגד ההנהלה והבעלים יעקב שחר רק מתעצמת. ארגון הקופים הירוקים מתכוון לערוך לפני משחק הגביע בשבת מול הפועל מרמורק צעדת מחאה. כזכור, ארגוני האוהדים קראו להחרים את המשחק אך כעת נראה שבקרב הארגונים החליטו לעשות יותר מכך ומארגנים צעדה ממתחם קסטרא בסמוך לאצטדיון ועד למחוץ יציע הכבוד.

עוד בנושא:
עונה לא פיננסית: ההימור הכלכלי של יעקב שחר
מרקו בלבול חתם לעונה וחצי כמאמן מכבי חיפה
הפועל חדרה: פער של 150 אלף דולר עם מכבי חיפה על קווין טאפוקו

אוהדי מכבי חיפה עם שלט נגד יעקב שחר. קובי אליהו
המחאה נגדו מתעצמת/קובי אליהו

בהודעה של הארגון נכתב: "בהמשך להודעתנו על החרמת משחק הגביע בשבת, אנו נעשה צעדת מחאה נגד ראשי המועדון אשר תצא מחניון קניון קסטרא ותימשך מחוץ ליציע הכבוד באבי רן במהלך כל משחק הגביע נגד מרמורק בשבת".

"לבעלי והנהלת מכבי חיפה, תמנו מאמן חדש, תפרסמו הודעות בתקשורת דרך כתבים כאלה ואחרים על שינויים שעומדים להיות, תנסו שוב לעבוד על האוהדים במילים יפות ובהודעות מטומטמות, כלום לא יעזור לכם. האחריות על שמונה השנים האחרונות היא אך ורק עליכם, והדבר היחידי שלא השתנה זה רק אתם. לא אתם אלה שתוציאו את מכבי חיפה מהבוץ העמוק שאתם אלה שהכנסתם אותה אליו מלכתחילה".

בעניין אחר, המנהל הספורטיבי של נפרדאק, קבוצתו של אלכסה ווקאנוביץ', התבטא היום בעיתונות הסרבית ואישר: "ההצעה הטובה ביותר על השחקן עד כה היא ממכבי חיפה שבישראל". ההצהרה של בובאן פיליפוביץ' הגיעה לאור ידיעות על התעניינות של פרטיזן בלגרד בשחקן.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully