וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיגל ויטור: "אני שמח ומתרגש מאוד לחזור, זה לא הזמן לדבר על אליפות"

20.12.2018 / 16:47

הבלם הפורטוגלי, שחוזר מפציעה שהשביתה אותו ממושכות, צפוי להיות בסגל למשחק הגביע מול בית"ר תל אביב רמלה. בכר: "נעלה בהרכב הכי נכון"

חאתם עבד אלחמיד שחקן הפועל באר שבע חוגג. קובי אליהו
יקווה להיות כשיר לשלישי. חאתם עבד אלחמיד/קובי אליהו

בלם הפועל באר שבע חאתם עבד אלחמיד יחמיץ את משחק הגביע של הקבוצה במוצ"ש מול בית"ר תל אביב רמלה. הבלם סובל מכאב בברכו ובקבוצה הוחלט לא לסכנו ולשלוח אותו לבדיקה בתחילת השבוע.

במועדון מקווים כי אלחמיד יהיה כשיר למשחק הליגה ביום שלישי מול מכבי תל אביב, משחק שיהווה נסיון אחרון של הקבוצה לחזור למאבק האליפות העונה. מי שאמור להחליף את אלחמיד בשבת הוא מיגל ויטור. כפי שפורסם כאן אתמול, המאמן ברק בכר מאמין שויטור יכול לפתוח כבר במשחק הראשון שלו אחרי החזרה לסגל וייתכן שהוא יילך עם הפורטוגלי למרות ששיר צדק חזר להתאמן ומתן אוחיון גם כשיר לשחק.

אריק סאבו יחמיץ את המשחק בגלל צבירת צהובים, מרואן קבהא יפתח במקומו בקישור לצד ג'ון אוגו. בהתקפה ייתן בכר קרדיט לנייג'ל האסלביינק שנכנס כמחליף בשבת האחרונה והיה אחראי על המהפך שעשתה הקבוצה.

עוד בנושא:

א.א.ק אתונה עוקבת אחרי מאמן מכבי תל אביב ולדאן איביץ'
הנה, זה מגיע: בדקו כמה אתם באמת יודעים על גביע המדינה

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. דני מרון
לא מקל ראש בבית"ר תל אביב רמלה. בכר/דני מרון

הפועל באר שבע ערכה מסיבת עיתונאים לקראת המשחק. המאמן ברק בכר אמר: "אנחנו לא חושבים על מעידה, אנחנו חושבים על משחק חשוב. אנחנו מגיעים מרוכזים מאוד כי אנחנו משחקים נגד קבוצה כישרונית וצעירה. אם נבוא לא מוכנים, לא נעבור אותם. הגביע חשוב לנו בלי קשר לליגה. זה תואר חשוב, זה כיף, זו אווירה אחרת ואנחנו צריכים להגיע הכי רחוק. מחכים לנו שלושה משחקים בשבוע וצריך להיערך לזה. ביום שבת זה המשחק הכי חשוב כי אין דרך חזרה, אנחנו נעלה עם ההרכב הכי טוב והכי חזק שמתאים למשחק הזה".

לגבי הפציעות אמר בכר: "מיגל ויטור ואורן ביטון מתאמנים בצורה מלאה, השתתפו בשני משחקי אימון ושיחקו כמה שצריך כדי לקבל חדות ולהרוויח דקות. המטרה היא לשלב אותם וזה לא פשוט כי שניהם לא יכולים ישר לשחק 90 דקות אחרי היעדרויות כאלה ארוכות. נעשה את השיקולים שלנו לגבי כמה כל אחד מהם ישחק. לגבי שאר הפצועים, נראה".

הבלם מיגל ויטור: "אני מתרגש מאוד ושמח לחזור. הייתה לי תקופה ארוכה בחוץ. לחזור אחרי כל כך הרבה זמן זה טוב מאוד בשבילי. אני מרגיש טוב אחרי השבועות האחרונים של האימונים. זה מרגש מאוד לחזור לסגל ואני מקווה לעזור לקבוצה מבפנים כי הייתי יותר מדי זמן בחוץ. מבחינה מנטאלית היה לי קשה להיות בחוץ כל כך הרבה זמן. זה לא שחקן אחד שעושה את כל ההבדל. בעונה שעברה לא שיחקתי בהרבה משחקים וקבוצה זכתה באליפות. אנחנו יודעים מה אנחנו צריכים לשפר ולתקן. עכשיו זה לא הזמן הנכון לדבר על אליפות כי אנחנו רחוקים מאוד ממכבי תל אביב. אנחנו צריכים להשיג רצף של ניצחונות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully