וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: חאתם עבד אלחמיד בספק לשבת, מיגל ויטור עשוי לפתוח

19.12.2018 / 13:55

אלחמיד סובל מכאבים בברך וצפוי לקבל מנוחה נגד בית"ר תל אביב רמלה. ויטור צפוי לרשום הופעה ראשונה מאז מרץ, סאבו מוצהב

יוסי ציפקיס

(עדכון ראשון: 7:38)

חאתם עבד אלחמיד סובל מכאבים בברכו והוא בספק למשחק הגביע של הפועל באר שבע נגד בית"ר תל אביב רמלה בשבת. במועדון מספרים שאלחמיד סובל כבר כמה ימים מכאבים ולכן הוחלט שהוא ינוח היום ויקבל טיפול.

מי שכן יכלל בסגל ואולי אפילו יפתח הוא מיגל ויטור. אחרי משחק האימון שלשום מול קרית גת בו הפורטוגלי הציג יכולת טובה, שוקלים בבאר שבע להציב אותו ב-11, כשהפציעה של אלחמיד עשויה לסייע להחלטה כזו להתקבל. ויטור לא שיחק מאז הפציעה שלו במרץ.

עוד בנושא:

סיכום המחזור ה-14 על "צלחת הכסף", המונופול של הצהובים בליגת העל
הבלם ההולנדי יוהאן קאפלהוף מועמד להצטרף לבית"ר ירושלים

המאמן ברק בכר מכבד מאוד את היריבה מהליגה הלאומית ובטוח שהיא לא תהיה יריבה קלה. במועדון מספרים שבכר נסע פעמיים לצפות במשחקי הקבוצה מהלאומית מאז ההגרלה שסידרה מפגש בין הקבוצות. ביום שישי האחרון עקב בכר אחרי הקבוצה והכוונה היא לעלות בהרכב חזק למשחק.

נייג'ל האסלביינק, שהצטיין במשחק האחרון מול עירוני קרית שמונה עם שער ובישול לגול הניצחון של דיא סבע, יחזור להרכב. אריק סאבו יעדר בגלל צבירת כרטיסים צהובים ואת מקומו בקישור אמור למלא מרואן קבהא. היום ימשיכו בקבוצה בנוהל שני אימונים ביום אחת לשבוע. ז'וליאן סטו טרם אותת כי הוא מצא לעצמו קבוצה לחלון ההעברות ובמועדון חוששים שזה ימנע צירוף שחקן זר.

מיגל ויטור שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
כמה שבבאר שבע התגעגעו אליו. מיגל ויטור/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully