וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: הבלם ההולנדי יוהאן קאפלהוף מועמד להצטרף

18.12.2018 / 19:45

השחקן בן ה-28, שגדל באקדמיה של אייאקס וסיים שלוש שנים בשיקגו פייר מה-MLS, עשוי להגיע. במועדון רוצים את בניון, שמחזיק בהצעה לשנה וחצי מהפועל ת"א

קובי אליהו

בית"ר ירושלים שוקלת את צירופו של הבלם ההולנדי יוהאן קאפלהוף, שנחשב לאחד המועמדים להגיע לקבוצה בחלון ההעברות הקרוב שייפתח ב-8 בינואר. הירושלמים חיפשו בתקופה האחרונה חיזוק לחוליית ההגנה ועשויים למצוא פתרון בדמות השחקן בן ה-28 שסיים חוזה בן שלוש שנים בשיקגו פייר מה-MLS, שם הרוויח בעונה האחרונה כ-600 אלף דולר ברוטו.

קאפלהוף גדל במחלקת הנוער של אייאקס אמסטרדם, שם העבירו אותו מעמדת הכנף הימנית לתפקידי הגנה. ב-2011 החל את הקריירה המקצוענית שלו בכרונינגן ועזר לקבוצה לעשות היסטוריה ולזכות בגביע ההולנדי ב-2014/15. עונה לאחר מכן שיחק בכל ששת המשחקים בשלב הבתים של הליגה האירופית, ואחרי 150 הופעות וארבעה שערים במדים הירוקים, נמכר בפברואר 2016 לשיקגו תמורת 350 אלף יורו. בקבוצה מה-MLS רשם הבלם 105 הופעות ובישל ארבעה שערים, כשבמשחקים בודדים שיחק גם כמגן ימני.

פרט לכך, ברזומה של קאפלהוף, בן לאם מגאנה ואבא מהולנד, גם חמש הופעות במדי נבחרת הולנד הצעירה, כולל אחת כמגן ימני ב-0:2 על ישראל במשחק ידידות במאי 2011.

עוד בנושא:
משה חוגג לא פוסל את החזרתו של יוסי בניון לסגל של בית"ר ירושלים
רדיוס לבית"ר: אצטדיון טדי הפך ממבצר לעקב האכילס של הקבוצה מהבירה
ניר קלינגר גיבה את בוזגלו: "אם הייתי יכול לבחור שחקן שיגיע למצבים האלה, זה היה מאור"

יוהאן קאפלהוף בלם שיקגו פייר. GettyImages
יוהאן קאפלהוף במדי שיקגו פייר/GettyImages

בנוגע ליוסי בניון, לשחקן ישנה הצעה לשנה וחצי מהפועל תל אביב, שם אופיר חיים רואה בו שחקן מרכזי, במיוחד לאחר פציעתו של עומר דמארי. נראה כי עד לסוף החודש יוכרע עתידו, כאשר אם יצטרף לבית"ר יהיה זה עד לסיום העונה הנוכחית. במועדון מאוד רוצים לראות את בניון מגיע ובתום העונה ידברו איתו על אפשרות להשתלב בתפקיד מקצועי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully