וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים עוקבת אחרי קשרה של בוטב פלובדיב

18.12.2018 / 11:45

סרקן יוסיין, 22, שיחק עם קבוצתו נגד בית"ר במוקדמות הליגה האירופית לפני כשנה וחצי. משה חוגג לא פוסל את החזרתו של בניון

קובי אליהו

בית"ר ירושלים עוקבת אחרי קשר הנבחרת הצעירה של בולגריה, סרקן יוסיין. הקשר בן ה-22 שיחק עם בוטב פלובדיב נגד בית"ר לפני כשנה וחצי במוקדמות הליגה האירופית ומסיים חוזה בבולגריה בתום העונה הנוכחית.

יוסיין (22, 1.78) גדל במחלקת הנוער של בוטב פלובדיב ושיחק בה לאורך כל הקריירה. מדובר בקשר מרכזי, המסוגל במידת הצורך לתפקד גם כקשר אחורי וקשר התקפי. הוא ערך במדיה 127 הופעות בהם כבש 9 שערים ובישל 6 נוספים. ב-2013 הוא הושאל לרקובסקי, ומשנת 2016 הפך לשחקן הרכב קבוע ובכיר במדי פלובדיב, איתה זכה בגביע הבולגרי (16/17) ובסופרקאפ הבולגרי (2017). הוא סומן כבר בגיל צעיר ככישרון ושיחק בכל הנבחרות של בולגריה. בין 2016 ל-2018 הוא ערך 12 הופעות במדי הנבחרת הצעירה של בולגריה.

עוד בנושא:

רדיוס לבית"ר: אצטדיון טדי הפך ממבצר לעקב האכילס של הקבוצה מהבירה
קלינגר גיבה את בוזגלו: "אם הייתי יכול לבחור שחקן שיגיע למצבים האלה, זה היה מאור"
בית"ר ירושלים: כמיליון שקל נחסכו בזכות שחרור ארון אולנארה

סרקאן יוסיין. GettyImages
על הכוונת של בית"ר. יוסיין סרקן/GettyImages

כבר אתמול (שני) החלו לקיים בקבוצה מגעים עם שחקני רכש שעשויים להצטרף לקבוצה בינואר, אך במקביל במועדון רוצים לעשות זאת בשקט על מנת שלא לפגוע במרקם הנוכחי. הקבוצה עומדת בפני שלושה משחקים חשובים מאוד בתשעה ימים: מכבי תל אביב בגביע, הפועל חדרה והפועל חיפה בליגה. בבית"ר דיברו על התכניות לקראת ינואר ואמרו: "לא נחליף חצי קבוצה. יגיעו שלושה-ארבעה שחקנים, אבל רק כאלה שבאמת יוכלו לשנות ואין הרבה כאלה בשוק".

במועדון לא פסלו את האפשרות שגם חן עזרא וגם אנז' פרדי פלומן יצורפו יחדיו, אך הדברים תלויים במשא ומתן עם השחקנים. בבירה מעריכים כי באר שבע תאפשר לעזרא לעשות המעבר, וכמו כן ממתינים לראות מה תהיה החלטת האלופה בנוגע לעדן בן בסט. גם שיר צדק וקווין טאפוקו הוזכרו כמועמדים להגיע ולחזק את הקבוצה.

בנוגע ליוסי בניון, הבעלים משה חוגג לא מסתיר את רצונו לראות את הקשר מסיים את הקריירה במועדון. ההחלטה הסופית אמורה להתקבל עד סוף החודש ובהתאם לסגל שיתגבש, אך נראה כי הכיוון חיובי. בניון כבר הבהיר מספר פעמים כי הוא רוצה לסיים את הקריירה בבית"ר, וכי דקות המשחק פחות קריטיות עבורו בחודשים שנותרו עד לסיום העונה, מה גם שהוא מעוניין להשתלב במועדון גם לאחר הפרישה.

שחקני הקבוצה, שיחזרו להתאמן לקראת משחק הגביע מול מכבי תל אביב לאחר שזכו ליום מנוחה, צפו בצהובים מול מכבי חיפה ואמרו: "הפערים בין הקבוצות גדולים אבל במשחק נגדם בטדי המשחק היה שווה כוחות ובמשחק אחד, במיוחד בגביע, אפשר להפתיע".

עוד באותו נושא

רדיוס לבית"ר: אצטדיון טדי הפך ממבצר לעקב האכילס של הקבוצה מהבירה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully