וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינגר גיבה את בוזגלו: "אם הייתי יכול לבחור שחקן שיגיע למצבים האלה, זה היה מאור"

16.12.2018 / 22:48

בבירה התאכזבו מההחמצות של הקשר, אבל יצאו בתחושות מעודדות: "ההגנה התייצבה". בוזגלו בעצמו אמר: "יהיה לי לילה לבן"

צילום ועריכה: קובי אליהו

בית"ר ירושלים חתמה את הסיבוב הקודם עם ניצחון גדול במושבה, 0:3 על הפועל תל אביב, וקיוותה להמשיך במומנטום גם בפתיחת הסיבוב השני. המשוכה שעמדה מולה, מכבי פתח תקוה, הביסה אותה במחזור הראשון העונה 1:4, וגם הערב (ראשון) הצהובים-שחורים לא הצליחו להכניע את החבורה של אלישע לוי. עם זאת, נראה שהשורות מתחילות להתייצב בבירה והבשורה המרכזית של המשחק הערב היא ההיחלצות, לראשונה העונה, של הירושלמים מהקו האדום. בצד השני, מכבי פתח תקוה רשמה תיקו רביעי ברציפות, ולמרות דקות מסוימות ביכולת טובה, הכישרון ההתקפי הרב שיש לקבוצה לא ממוצה.

ניר קלינגר אמר בסיום: "במחצית הראשונה היה קרב, במחצית השנייה שיחקנו כדורגל טוב כמו שאני רוצה לראות. הגענו לשניים על אחד בצדדים, חילופי מסירות והכי חשוב הגענו גם למצבים טובים. אם הייתי רוצה לבחור שחקן שיגיע למצבים האלו זה מאור בוזגלו. לצערי לא היה לו מזל היום. אין קסמים בכדורגל, ייקח זמן עד שנגיע לאן שאנחנו רוצים. ההגנה שלנו התייצבה וזה חשוב מאוד. למכבי פתח תקוה יש שחקנים מסוכנים מאוד למתפרצות, אנחנו קבוצה שצריכה ליזום, בטח שבבית שלה. אני מאמין שבהמשך ננצל את המצבים ועם ההגנה שהתייצבה מהמחוייבות יהיה טוב. יש לי חבורה של גברים שעובדים קשה באימונים ואני מרוצה".

מאור בוזגלו, שהחמיץ מספר הזדמנויות קורצות ואחת ממש על קו השער, סיכם: "הקבוצה נראתה כמו שנראתה ויש לנו הרבה דברים טובים לקחת מהמשחק הזה. לי יהיה לילה לבן. הכדור לא נכנס לי, יש תקופות כאלה שממש ממצב של שני מטרים הכדור לא נכנס, אני בטוח שזה יבוא גם".

"אחרי תקופה ארוכה שהייתי בחוץ, עצם זה שאני משחק אני מרגיש הרבה יותר חזק ועם ביטחון. להיכנס לאחד על אחד ולהיכנס לתאקלים. רק דרך מחוייבות נוכל לקחת נקודות, הכדורגל היפה יגיע עוד חודשיים, חודשיים וחצי".

עוד בנושא
בית"ר ירושלים ומכבי פתח תקוה נפרדו ב-0:0
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט גם באינסטגרם

אלישע לוי מאמן, ספסל מכבי פתח תקוה. קובי אליהו
"תמיד אנחנו רוצים לנצח". אלישע לוי/קובי אליהו

בצד השני, אלישע לוי אמר בסיום: "אנחנו תמיד רוצים לנצח, לא חושב שהיה כאן משחק של 0:0. החמצנו המון. אני מרוצה מהרבה דקות, נמשיך הלאה למשחק הבא. לאחרונה הקבוצה התייצבה בכל הקשור לספיגות, ועכשיו צריך לתת את הדעת גם לכיבושים. יש תקופות כאלה בהן הכדור לא נכנס. עשינו הרבה דברים היום, יצרנו הזדמנויות נוחות להבקעה ולא הצלחנו. יש לנו קבוצה טובה, מחויבת וחזקה".

עוד באותו נושא

יש לו שותפים? משה חוגג בוחן את אוהדי בית"ר ירושלים

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully