וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: כמיליון שקל נחסכו בזכות שחרור ארון אולנארה

14.12.2018 / 7:35

הסכם השחרור של החלוץ לא כולל פיצויים על חוזהו, שעמד על יותר מ-300 אלף יורו עד סוף העונה. אם יעזוב את באר שבע: בן בסט עשוי להצטרף

צילום ועריכה: קובי אליהו

אף אחד בבית"ר ירושלים לא הופתע אתמול (חמישי) מכך שארון אולנארה הביע רצון לעזוב את הקבוצה. בבית"ר חשו כבר בשבוע שעבר שהחלוץ, שהגיע בקול תרועה רמה אולם לא סיפק את הסחורה וביצע שלל עבירות משמעת, לא מראה רצון להיות חלק מהקבוצה וישמח להגיע להבנות כספיות על שחרור. בסופו של דבר החלוץ הניגרי הגיע לגמר חשבון ללא פיצוי על חוזהו עד תום העונה, ובכך תחסוך בית"ר מעל כמיליון שקל משום שחוזהו עמד על יותר מ-300 אלף יורו לעונה וכלל בנוסף רכב ודירה.

בבית"ר לא אוהבים את העיסוק בשחקנים שיעזבו בינואר ורוצים לדחות את ההכרעה לפחות עד אחרי שני המשחקים הקרובים. כבר עכשיו ברור שערן לוי ירצה למצוא קבוצה אחרת בה יוכל להיות יותר דומיננטי. כמו כן, הקבוצה מעוניינת להשאיל את יעקב בריהון. אם בית"ר תצרף בלם זר ייתכן שטל כחילה יימכר, אולם הדעות חלוקות לגביו.

עוד בנושא

כבר נגמר: ארון אולנארה מבית"ר ירושלים שוחרר אחרי כחודשיים בלבד
"בריונים הפשיטו אותי, חשבתי שזו בדיחה": ההשפלה שחווה אוהד בית"ר
לא חבר, לא מנהיג: טל בן חיים ובית"ר ירושלים על מסלול התנגשות

ארון אולנארה שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
ויתר על הפיצויים. אולנארה/ברני ארדוב

בקבוצה הבהירו ש"לא תהיה השתוללות" עם רכש בינואר ובשלב זה מדובר על שלושה-ארבעה שחקנים שיצורפו, במקביל לשחרור שחקנים אחרים. פרדי אנז' פלומן מהפועל חדרה הוא עדיין שם חם ברשימות, וכך גם עדן בן בסט, שעשוי להגיע אם ישוחרר מהפועל באר שבע.

ניר קלינגר לא צפוי לבצע שינויים בהרכב לקראת המשחק נגד מכבי פתח תקוה ביום ראשון. אפונסה טיירה עדיין לא כשיר באופן מלא ולא ברור אם יהיה בסגל, כמו גם אנתוני וארן שלא התאמן מאז המשחק נגד הפועל תל אביב. ניסן יחזקאל ערך אתמול את האימון הראשון לצידו של ניר קלינגר כעוזר מאמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully