וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: ארון אולנארה שוחרר אחרי כחודשיים בלבד

13.12.2018 / 21:47

הקבוצה מהבירה הוציאה הודעת פרידה מהחלוץ ובישרה כי החליטה לשחררו בשל הפרות משמעת חוזרות ונשנות מצידו. כזכור, הוא הורחק בהפסד להפועל רעננה

צילום ועריכה: קובי אליהו

ארון אולנארה שוחרר הערב (חמישי) מבית"ר ירושלים. החלוץ הניגרי בן ה-24, שהגיע אל הקבוצה ב-12 באוקטובר, נפרד מהקבוצה אחרי שכבש שער אחד בלבד בארבעה משחקים בהם שותף (בתבוסה 5:1 לבני יהודה). בנוסף, הוא הורחק במהלך ההפסד 2:1 להפועל רעננה. בית"ר עצמה הוציאה הודעה בה נכתב: "בשיחה שנערכה בין ראשי המועדון לנציגיו של החלוץ ארון אולנארה הוחלט להיפרד מהשחקן וזאת בעקבות הפרות המשמעת המצטברות של אולנארה". לאולנארה היה חוזה עד סוף העונה בבית"ר ירושלים תמורת 30 אלף יורו לחודש פלוס רכב ודירה בתל אביב והוא הסכים לוותר על כל זה בשביל להשתחרר.

עם תחושה של יציאה לדרך חדשה, בית"ר ירושלים מתכוננת במלוא המרץ למשחק הבית נגד מכבי פתח תקוה ביום ראשון (20:30). בבירה זוכרים היטב את התבוסה 4:1 למלאבסים במחזור הפתיחה של העונה, אבל מרגישים שהפעם הסיפור יהיה שונה. החבורה של ניר קלינגר גברה על הפועל תל אביב 0:3 בחוץ ביום שני ומאמינה שניצחון נוסף יעלה אותה מעל הקו האדום.

עוד בנושא:

אוהד של בית"ר ירושלים מספר כיצד הושפל על ידי המשטרה
ניסן יחזקאל מונה לעוזרו של ניר קלינגר בבית"ר ירושלים

ניר קלינגר מאמן בית"ר ירושלים. גדעון צנטנר
גם את דיבאלה אפשר להביא רק בינואר. קלינגר/גדעון צנטנר

על הניצחון על הפועל תל אביב אמר ניר קלינגר במסע"ת: "כולם יודעים שזה רק משחק אחד ולא צריך להסתנוור ממנו. אני רוצה שהשחקנים ירגישו ביטחון, אבל שלא נשכח שהבסיס שלנו הוא העוצמה, הרוע, הכוח. כישרון היה גם לפני זה, אבל כשלא מחברים את הדברים, כישרון לא מספיק. צריך להקריב, לקפוץ על כל כדור - זה הבסיס ועל זה אני לא אתפשר".

על עתידו של ערן לוי: "אני מבין את הסקרנות בנוגע אליו. אני קצת מופתע מזה שאומרים שהוא משוחרר כי אין דבר שהוא מקצועי ולא עובר דרכי. אני צריך לתת את האוקיי לשחרורים או החתמות. אנחנו עובדים בצוות ולמאמן צריכה להיות מילה בעניין של מי הולך ומי בא, ככה זה בכל מקום שעבדתי, בטח בבית"ר ששיתוף הפעולה מעולה".

על שינויים בינואר והאפשרות שיוסי בניון יגיע: "בית"ר תעבור סוג של שינוי כי זה לא עבד. יכול להיות ששחקנים יעזבו, יכול להיות שלא. הכל מקצועי, השחקנים יודעים את זה. כמו שלא דיברתי על מי שישוחרר, אני לא אדבר על מי שיגיע. אם זה בניון ואם זה דיבאלה - אי אפשר להביא שחקנים עכשיו, רק בינואר. עד אז אין מה לדבר על שחקנים שיגיעו או יעזבו".

על ההרכב: "כשהגעתי היו המון חיסורים. היינו צריכים לאלתר הרכבים, היו שחקנים פצועים ולא בכושר משחק. הדבר הראשון שאני מחפש זה היררכיה ויציבות, עם 7-9 שחקנים שרצים קבוע בהרכב. הדבר הכי חשוב בקבוצת כדורגל זו היררכיה ברורה, כשיש הרכב מסונכרן שרץ ביחד ומכיר. זו אחת המטרות שהצבתי לעצמי כשהגעתי".

על החלוצים של הקבוצה: "בואו נסתכל על הסגל. יש חלוץ אחד (ארון אולנארה, א"ס) שאנחנו יודעים את הבעיות איתו. וארן סוחב פציעות מתחילת העונה לצערי, ואני אומר 'לצערי' כי אני זה שקלט אותו בישראל, בחנתי אותו והחתמתי אותו באשדוד. אני מכיר אותו היטב, אני מאוד מחזיק ממנו, אבל הוא לא זמין. סילבסטר הבקיע גולים אדירים בעונה שעברה, הוא שיחק ולכן החלטתי ללכת איתו עד הסוף. הוא השקיע ועבד נגד הפועל תל אביב, הגולים יגיעו, מגיע לו קרדיט ואני נותן לו אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully