וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב החתימה את דבון אקון-פרסל

19.12.2018 / 9:29

הפורוורד ששימש כמטרה המרכזית של האדומים בקיץ, שוחרר לפני שלושה ימים מדנבר נאגטס. פרנקו: "אני רואה בו שחקן הפועל אמיתי"

one

הפועל תל אביב הודיעה הבוקר (רביעי) על צירופו של הפורוורד דבון אקון-פרסל. האמריקאי בן ה-26, 1.98 מטר, חתם עד סוף העונה וינסה לסייע לאדומים להתאושש מפתיחת עונה רעה במיוחד (מאזן 7:3 בליגה).

לוואלה! ספורט נודע כי אקון-פרסל היה על הכוונת של מספר קבוצות נוספות בישראל ובאירופה במהלך הפגרה ושהוא דחה הצעות של למעלה מ-200 אלף דולר. החתמתו צפויה לפגוע דווקא בג'מאל שולר, שמשחק בעמדה דומה לשלו.

פרסל אקול שיחק במכללות איסטרן אוקלהומה סטייט ואילינוי סטייט וב-2016 חתם בבאקן ברס מדנמרק, איתה זכתה בשתי אליפויות. בעונה שעברה העפיל עם קבוצתו עד לחצי גמר היורוקאפ, תוך שהוא מעמיד ממוצעים של 18.6 נקודות, 5.2 ריבאונדים ו-4.3 אסיסטים למשחק במפעל האירופי. בחודשים האחרונים הוא השתייך לדנבר נגאטס מה-NBA, אבל לפני שלושה ימים נחתך מהקבוצה אחרי ששותף בשבעה משחקים העונה (3.1 דקות למשחק).

מאמן הקבוצה דני פרנקו, אמר: "דבון הוא שחקן שאני מאוד אוהב ורואה בו שחקן הפועל אמיתי - כמו שאני רוצה לראות. מדובר באדם נהדר, לוחם, אנרגטי וכזה שתמיד רוצה להיות ראשון לכל כדור. כבר בקיץ עשינו מאמץ לצרף אותו, אבל לצערנו דנבר שמו עליו את היד. דבון יעזור לנו לשחק בהרכבים מגוונים, והוא עצמו יכול לשחק בליגה שלנו בלא מעט עמדות. נעשה מאמץ לשלב אותו במהרה, אני מאמין שנהנה ממנו".

עוד בנושא:

בהפועל תל אביב מבקרים בחריפות את דני פרנקו - אבל לא מתכוונים לפטרו
עמוק בתחתית: הפועל תל אביב הובסה 90:76 על ידי נהריה

דבון אקון-פרסל במדי דנבר נאגטס. GettyImages
חיזוק משמעותי. אקון-פרסל/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully