וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל תל אביב מבקרים בחריפות את דני פרנקו - אבל לא מתכוונים לפטרו

17.12.2018 / 8:45

מעמדו של המאמן יציב בגלל היעדר אלטרנטיבות ראויות בשוק, אולם שרון דרוקר כבר סומן לקראת העונה הבאה. האוול בספק לחולון

one

הפועל תל אביב הגיעה אמש (ראשון) לשפל נוסף, כשנוצחה בביתה 90:76 על ידי עירוני נהריה, שערב המשחק דורגה במקום האחרון בליגה. האדומים חסרו את ריצ'רד האוול, שבבוקר חש כאבים בברכו שהתנפחה, ולא מצאו תשובות למשחק המהיר של הסגולים. עד לדקת הסיום קלעו שחקני הספסל של האדומים שתי נקודות בלבד, נתון שהמחיש עד כמה הסגל בעייתי.

לאחר ההפסד עומד מאזנה של הקבוצה על שלושה ניצחונות מול שבעה הפסדים, כשרק משחקים חסרים של קבוצות אחרות מונעים מנה בשלב זה להידרדר למקום האחרון בטבלה. בדרייב אין ניצחה הקבוצה רק בשניים מתוך חמישה משחקים, ועכשיו הקהל מצביע ברגליים: אמש הגיעו כ-1,800 צופים בלבד למשחק.

בקבוצה לא מסירים אחריות מהמאמן דני פרנקו. "זה היה מביש. יש מאמן לקבוצה הזאת והוא האישיות המקצועית שמחליטה, ולכן האחריות לכישלון היא עליו", אמרו גורמים סביב המועדון. למרות שבקבוצה מאמינים שפרנקו אשם בפתיחת העונה החלשה, האפשרות לפטרו לא עומדת בכלל על הפרק. המצב הכלכלי של האדומים בכי רע, ולקבוצה אין את האמצעים לשלם לעוד מאמן. בנוסף, גם האלטרנטיבות בשוק לא ממריצות את האדומים לבצע שינוי על הקווים. בקבוצה צפויים לחכות לסיום העונה כדי לסיים את ההתקשרות עם פרנקו, כשכבר כעת מי שסומן כאחד המועמדים הבולטים לרשת אותו בסוף העונה הוא שרון דרוקר.

עוד בנושא

עמוק בתחתית: הפועל תל אביב הובסה 90:76 על ידי נהריה
דני פרנקו מחפש פתרון: "צריכים לעבור את המכות האלה ביחד"

דני פרנקו מאמן הפועל תל אביב. קובי אליהו
נשאר רק בתור ברירת מחדל. פרנקו/קובי אליהו

"אין לי תשובות טובות לתת. אנחנו מנסים להשתפר אבל זה לא כל כך עובד לנו. אנחנו צריכים למצוא פתרונות כי אי אפשר להיראות ככה", אמר תומר גינת אתמול בסיום המשחק, "זה היה מסוג המשחקים שגם כשהיה 8-7 הפרש לא הייתה תחושה שהיינו שם. שיחקנו רך בהגנה. איך אפשר להתאושש? לבוא לאימון בשלישי ולמצוא את הדרך. הליגה הולכת קדימה ואנחנו לא".

למרות הסיטואציה הקשה, במועדון לא חושבים ששחרורו/פיטוריו של רפי מנקו משפיע לרעה. אנשי המועדון בטוחים שמנקו סיים את דרכו ומחכים שימצא קבוצה על מנת לשים את הפרשה סופית מאחוריהם. ראשי המועדון העירו למאמן ולשחקנים שהגיבו על הנושא הזה במהלך השבוע, וביקשו מהם לא לעשות זאת בשנית. "השבוע האחרון לא היה פשוט. אני מאוד אוהב את רפי, הוא חבר טוב שלי. זו ההחלטה של ההנהלה. איתו או בלעדיו אנחנו צריכים לעשות עבודה יותר טובה", אמר גינת בנושא זה אמש.

בשבועות הקרובים ייעשו מאמצים גדולים לצרף גארד זר. האוול יעבור טיפולים כדי שיוכל להיות כשיר למשחק נגד הפועל חולון ביום שישי, אך בקבוצה לא אופטימיים לגבי הסיכויים שיוכל לשחק.

  • עוד באותו נושא:
  • דני פרנקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully