וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו: "צריכים לעבור את המכות האלה ביחד". אריק אלפסי: "כנראה שהאוול שמר לי חסד נעורים"

16.12.2018 / 23:15

מאמן הפועל תל אביב לאחר ההפסד לנהריה: "אין מנוולים בקבוצה, נצא מזה יחד". מאמן המנצחת התייחס לחסרונו של האוול והבהיר: "אני עדיין צריך ללמוד את הקבוצה"

אדריאן הרבשטיין

עירוני נהריה חגגה הערב (ראשון) ניצחון חשוב בליגת העל - 76:90 בחוץ על הפועל תל אביב במשחק החזרה של אריק אלפסי. המאמן שעזב בסיום העונה שעברה, חזר לקבוצה כמחליפו של מיקי גורקה ועשה את זה בסטייל.

"הייתי בחופשה ארוכה והתנתקתי מספורט, אבל ברגע שפנו אליי הבנתי שיש מצב קשה מאוד בקבוצה ולא יכולתי לסרב לזה", אמר אריק אלפסי בסיום. "המשחק הזה הוא של עוזרי המאמנים, של השחקנים שהבינו שיש חבל על הצוואר שלנו וכמובן גם של מיקי גורקה שהכין את הקבוצה. לא רציתי להתחיל את העונה, זה לא פשוט לאמן בליגת העל שלוש שנים באותה קבוצה ובמיוחד עם הנסיעות, יש לי משפחה מדהימה. הייתי צריך להתנתק קצת, אבל ברגע שפנו אליי לא יכולתי לסרב לזה. אני צריך ללמוד את הקבוצה ואז אדע אילו שינויים צריך לעשות. יש כסף להביא שחקנים, ראש העירייה הנבחר רוצה לתמוך ולחזק את הקבוצה, אבל צריך לראות איפה בדיוק".

על היריבה אמר אלפסי: "רפי מנקו? צריך לשאול את הפועל תל אביב מה הסיפור שם. אני מכיר את ריצ'רד האוול טוב כי הבאתי אותו לארץ, אין ספק שהוא כוח בליגה, הוא משנה את הקבוצה. אני אוהב אותו וכנראה שהוא שמר לי חסד נעורים ולא שיחק היום".

אריק אלפסי מאמן עירוני נהריה. אדריאן הרבשטיין
לא יכול היה לסרב. אריק אלפסי/אדריאן הרבשטיין

דני פרנקו, מאמן הפועל תל אביב, התייחס גם הוא לחסרונו של האוול: "אני לא רוצה שנעשה לעצמנו הנחה ששיחקנו עם ריצ'רד או בלי ריצ'רד. כשאתה מאבד שחקן כזה בהתראה של בוקר משחק אז אני מתאר לעצמי שאתם מבינים את המשמעות שלו, אבל מצד שני אני לא רוצה שיגידו שהפסדנו היום בגלל ריץ' ונעשה לעצמנו את ההנחה הזאת. שיחקנו היום לא מספיק טוב, ההיעדרות שלו גרמה לנו לשחק פשוט רק עם תומר גינת. זה משחק בראש שצריך לדעת להתמודד איתו, זה לא צריך להיות תירוץ ואני מצפה שנדע להתמודד עם מצב כזה. זה גרם לנו להיתקע בהתקפה, להיראות פחות טוב וכבר הראנו שאנחנו יכולים להראות יותר טוב. אנחנו צריכים לעבור את המכות האלה ביחד, זה המתכון לצאת מזה. אנחנו כולנו רוצים לצאת מהמצב הזה ביחד. אין פה מנוולים בקבוצה, אנשים כאלה שמאשימים אחד את השני, אלא רק כאלה שיודעים שרק ביחד נוכל לצאת מזה".

עוד אמר פרנקו: "אני לא יודע מה יהיה הסגל בעוד יומיים, נשב ונראה מה אפשר לעשות. יש לנו עוד אפשרות להוסיף שחקן לקבוצה, ככה שאני מעדיף שנביא מישהו שבאמת יתרום לנו. יש לנו בעיה של נאיביות והכוונה במנוולים זה שאין פה אנשים שיטנפו על המצב. אני מאחל לאריק שהאפקט שלו כמאמן ימשיך ולא יהיה רק למשחק אחד. הם שיחקו טוב היום".

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל תל אביב הובסה 90:76 על ידי עירוני נהריה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully