וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן מינכן ניצחה 0:1 את ר.ב. לייפציג וצימקה את הפער בצמרת לשש

שער של פרנק ריברי בדקה ה-83 סידר לבווארים ניצחון רביעי ברציפות בתום משחק עצבני מאוד. לברקוזן ניצחה את שאלקה, מיינץ - פרנקפורט 2:2

רוברט לבנדובסקי שחקן באיירן מינכן. רויטרס
הפעם הוא לא כבש, אבל באיירן השיגה שלוש נקודות חשובות. לבנדובסקי/רויטרס

המחזור ה-16 בבונדסליגה הגרמנית יימשך ביום רביעי עם חמישה משחקים. במוקד עמד ה-0:1 של באיירן מינכן מול ר.ב. לייפציג, שצימק את הפער שלה מבורוסיה דורטמונד לשש נקודות. באייר לברקוזן ניצחה 1:2 את שאלקה בחוץ, איינטרכט פרנקפורט סיימה ב-2:2 בחוץ מול מיינץ כשלוקה יוביץ' כובש צמד ומשתווה לפאקו אלקאסר בראשות טבלת הכובשים של הליגה.

עוד בנושא:


שלושה מפגשים אנגליים-גרמניים בשמינית גמר ליגת האלופות
טרגדיה בשטוטגרט: אביו של הקפטן מת באצטדיון אחרי המשחק
ליאונל מסי שוב זכה בנעל הזהב האירופית: "לא ציפיתי לזה כשהתחלתי"

שחקני באיירן מינכן חוגגים. רויטרס
שחקני באיירן מינכן חוגגים/רויטרס

באיירן מינכן - ר.ב. לייפציג 0:1

זה הלך קשה מאוד, סרג' גנאברי נפצע והוחלף כבר אחרי 28 דקות, אבל בסופו של דבר הצליחה הקבוצה של ניקו קובאץ' להשיג ניצחון ליגה רביעי ברציפות, נצמדה אל בורוסיה מנשנגלדבאך השנייה וצימקה את הפער שלה מבורוסיה דורטמונד המוליכה לשש נקודות אחרי ההפסד של הצהובים-שחורים בדיסלדורף. ביום שישי, אגב, דורטמונד מארחת את גלדבאך.

השער היחיד במשחק הגיע בדקה ה-83 והכוכב היה לא אחר מאשר פרנק ריברי, שנכנס במקום גנאברי אחרי שזה נפצע. זה התחיל כשרנאטו סאנצ'ס קיבל כדור ברחבה, הסתובב על השומר שלו ובעט, פטר גולאסי הדף לא מספיק טוב וההגנה הרחיקה עד פרנק ריבר, שהשכיב את השומר שלו ובעט חד וחזק לפינה הקרובה, 0:1 יקר מאוד לאלופה. בתוספת הזמן הורחק רנאטו סאנצ'ס בצהוב שני כשמרטין אילזנקר מלייפציג סופג אדום גם כן אחרי עבירה קשה על טיאגו אלקנטרה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אלכסנדר דראגוביץ' שחקן באייר לברקוזן עם ליאון ביילי. רויטרס
דראגוביץ' חוגג עם ביילי ובאומגרטלינגר/רויטרס

שאלקה - באייר לברקוזן 2:1

הקבוצה הביתית ערכה לפני המשחק טקס מרשים ומרגש לכבוד עובדי מכרות הפחם כיוון ששני המכרות האחרונים שהיו באזור נסגרו השבוע. שאלקה מזוהה עם עובדי המכרות שגם היו אלה שהקימו את המועדון ב-1904. אחרי כל ההוד, ההדר והטקס, אוהדי שאלקה נאלצו לראות את קבוצתם ממשיכה בעונה הגרועה שלה ומפסידה בפעם התשיעית. אלכסנדר דראגוביץ' כבש את הראשון בדקה ה-26 כשבעט חזק בין הרגליים של רלף פהרמאן את ה-0:1. לוקאס אלאריו הכפיל עם פעולה אישית יפהפייה בדקה ה-35. חאג'י רייט האמריקאי צימק ל-2:1 בתוספת הזמן של המחצית הראשונה אחרי בישול של וסטון מקני האמריקאי, אבל זה לא הספיק.

לוקה יוביץ' שחקן איינטרכט פרנקפורט. רויטרס
כבש צמד ונצמד לפאקו. יוביץ'/רויטרס

מיינץ - איינטרכט פרנקפורט 2:2

הנשרים הראו הרבה אופי כשהצליחו לחזור פעמיים מפיגור, אבל בסופו של דבר יצאו עם נקודה אחת בלבד שהותירה אותם במקום החמישי כשהם לא מצליחים לנצל את אובדן הנקודות של לייפציג. לוקה יוביץ' השתווה לפאקו אלקאסר בראשות טבלת הכובשים של הבונדסליגה עם 12 שערים כשכבש צמד (31 ו-45+1) כשבצד השני רובין קוואיזון השבדי מרשית פעמיים (10 ו-36).

פרייבורג - האנובר 1:1
לפרייבורג: מרטינס פליפה (14), להאנובר: ג'נלוקה ולדשמדט (3, פנדל)

ורדר ברמן - הופנהיים 1:1
לברמן: תיאו גברה סלאסי (57), להופנהיים: לאונרדו ביטנקורט (31)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully