וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה בשטוטגרט: אביו של הקפטן מת באצטדיון אחרי המשחק

הרברט גנטנר, אביו של כריסטיאן, מת בצורה פתאומית אחרי ה-1:2 של השוואבים נגד הרטה ברלין. הקשר התראיין בזמן שאביו נאבק על חייו ולא היה מודע לכך

כריסטיאן גנטנר שחקן שטוטגרט. GettyImages
גנטנר במהלך המשחק מול הרטה ברלין. התראיין בזמן שאביו נאבק על חייו/GettyImages

אירוע טראגי במיוחד התרחש אתמול (שבת) אחרי ה-1:2 של שטוטגרט נגד הרטה ברלין במסגרת המחזור ה-15 של הבונדסליגה. אביו של קפטן שטוטגרט כריסטיאן גנטנר, הרברט, מת באצטדיון מעט אחרי שריקת הסיום.

"VFB שטוטגרט מביעה את צערה על מות אביו של קפטן הקבוצה כריסטיאן גנטנר, הרברט גנטנר, שמת באצטדיון לאחר המשחק הביתי של הקבוצה נגד הרטה ברלין. המועדון מציע את כל תמיכתו ותנחומיו למשפחת גנטנר ברגעים הקשים האלה".

הקשר בן ה-33 בישל את שער הניצחון למריו גומז בדקה ה-76 ולא ידע למרבה הטרגדיה כי בזמן שהוא מתראיין אחרי המשחק ומאושר מהניצחון החשוב, אביו נאבק על חייו באחד התאים באצטדיון. אחרי המשחק נכנס אחיו תומאס אל חדר ההלבשה של הקבוצה ויידע את הקשר הוותיק באירוע המצער. מיד רצו שני האחים אל המקום ביחד עם רופא המועדון ואחראי הכספים. באזור ה-VIP, בו קרס האב, כבר היו פרמדיקים שניסו לבצע החייאה באב באמצעות מכשיר הדפיברילטור.

עוד בנושא:

שטוטגרט ניצחה 1:2 את הרטה ברלין, באיירן הביסה 0:4 את האנובר, דורטמונד ניצחה 1:2 את ברמן

כריסטיאן גנטנר שחקן שטוטגרט. רויטרס
גנטנר חוגג את העלייה של שטוטגרט בחזרה לליגה לפני שנה וחצי/רויטרס

מיד החלה הקבוצה לפנות מהמרצדס בנץ ארנה את כל האנשים שעדיין נכחו במקום כשברמקולים הוקראה הודעה: "עקב אירוע רפואי, האירוע נגמר. אנחנו מבקשים מכולם ללכת הביתה". אחרי עשר דקות עזבו הפארמדיקים את המקום עם אלונקה ריקה והיה ברור מה קרה.

הרברט גנטנר היה אוהד שטוטגרט, שהגיע במשך שנים לכל משחק בית, ולכן גם שלח את ילדיו לכדורגל כשמכולם רק כריסטיאן הפך לשחקן. כריסטיאן גנטנר גדל בנוער של שטוטגרט, שיחק בקבוצה הבוגרת בין 2007-2004, עזב לשלוש שנים בוולפסבורג וחזר ב-2010 לשוואבים, שם הוא משחק מאז. בנוסף, לגנטנר יש גם חמש הופעות בנבחרת גרמניה. יצוין כי לא ידוע על איזו בעיה רפואית שהייתה להרברט ולכן מדובר במוות פתאומי של האדם שהיה בשנות ה-60 לחייו.

בורוסיה דורטמונד צייצה: "המחשבות והניחומים שלנו לכריסטיאן גנטנר ולמשפחה שלו על אובדן אביו. הישאר חזק, כריסטיאן". בוולפסבורג, בה שיחק כאמור בעבר, כתבו: "המחשבות שלנו עם שחקן וולפסבורג לשעבר וקפטן שטוטגרט היום כריסטיאן גנטנר, שאביו מת בצורה פתאומית באצטדיון של שטוטגרט אחרי המשחק שלה מול הרטה ברלין. תנחומינו ואיחולי הטוב ביותר לכריסטיאן ולמשפחתו בתקופה הקשה הזו". גם הרטה ברלין כמובן צייצה בנושא: "כולם בהרטה רוצים לשאול את המחשבות שלהם והניחומים שלהם לכריסטיאן גנטנר ולמשפחתו בעקבות החדשות העצובות מהיום".

שחקן בורוסיה דורטמונד לשעבר סבסטיאן קהל צייץ: "כריסטיאן האהוב, כל הסימפטיה שלי נתונה לך. אני מאחל לך ולמשפחה שלך את כל הכוח שבעולם בשעות הקשות האלה".

עוד בוואלה!

לשלם זול על חבילת הסלולר! עכשיו גם אתם יכולים

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully