וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: בורוסיה דורטמונד ניצחה 1:2 את ורדר ברמן והבטיחה את אליפות החורף

הצמד הלוהט פאקו אלקאסר (20) ומרקו רויס (27) כבשו לזכות הצהובים-שחורים ועזרו להם להגדיל את הפער בפסגה לתשע נקודות. האנובר-באיירן 4:0

שחקני באיירן מינכן חוגגים. רויטרס
רגילים לטייל מול האנובר. שחקני באיירן מינכן חוגגים/רויטרס

בורוסיה דורטמונד פתחה הערב (שבת) פער של תשע נקודות בפסגת הבונדסליגה עם 1:2 ביתי מול ורדר ברמן. זה קרה לאחר שבורוסיה מנשנגלדבאך הסתפקה ב-0:0 אצל הופנהיים וראתה את באיירן מינכן נצמדת אליה עם 0:4 משכנע בהאנובר. מריו גומז כבש צמד והוביל את שטוטגרט ל-1:2 על הרטה ברלין, וולפסבורג ניצחה בשישי 0:2 בנירנברג.

דייויד אלאבה שחקן באיירן מינכן. GettyImages
שער ראשון העונה, ועוד איזה שער. דייויד אלאבה/GettyImages

האנובר - באיירן מינכן 4:0

ניצחון 13 ברציפות לבווארים במפגשים עם האנובר, שלא ניצחה אותן מאז אוקטובר 2011. באיירן לא חיכתה יותר מדי, וכבר אחרי דקה וחצי הציל תומאס מולר כדור שהיה בדרכו החוצה ויוזואה קימיש ירה מהאוויר אל הרשת. בדקה ה-29 הגיע אולי השער היפה של השבת באירופה, כשדייויד אלאבה התקנא בשער של המגן הימני ושיגר טיל אדיר בשמאל מ-18 מטרים אל החיבורים. שער ראשון העונה למגן נבחרת אוסטריה. סרג' גנאברי המשיך את כושרו הטוב ודחק בניסיון שני בדקה ה-53, לפני שקימיש בישל לרוברט לבנדובסקי את הרביעי בנגיחה בדקה ה-62.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
פאקו אלקאסר שחקן בורוסיה דורטמונד. רויטרס
עבר ב-10 משחקים את כמות השערים שכבש בברצלונה. פאקו/רויטרס

בורוסיה דורטמונד - ורדר ברמן 1:2

זה שוב הלך לה קשה ודווקא אחרי פתיחה חזקה מאוד, אבל בסופו של דבר הקבוצה של לוסיאן פאבר השיגה ניצחון ליגה שישי ברציפות והגדילה את הפער בפסגה לתשע נקודות עם 39 מתוך 45 אפשריות וגם הבטיחה את אליפות החורף. השער הראשון במשחק היה של לא אחר מאשר פאקו אלקאסר. החלוץ הספרדי נגח פנימה אחרי כדור חופשי מתוחכם של רפאל גריירו בדקה ה-20 וקבע 0:1 לדורטמונד. פאקו כבש את שער הליגה ה-11 שלו ב-10 הופעות בדורטמונד ובכך עבר את כמות שערי הליגה שהיו לו ב-37 הופעות בברצלונה (10). בדקה ה-27 הצליח מרקו רויס להכפיל עם בעיטה בנגיעה אחרי מסירת רוחב של ג'יידון סאנצ'ו וקבע 0:2. מקס קרוזה הצליח לצמק עם שער נהדר מקצה הרחבה בדקה ה-35, אבל זה לא הספיק לירוקים. מריו גצה כבש בדקה ה-96 את השלישי, אבל המהלך החל מעמדת נבדל והשער נפסל בצדק על ידי ה-VAR.

אוהדי בורוסיה מנשנגלדבאך. AP
הדליקו את האצטדיון. אוהדי בורוסיה מנשנגלדבאך/AP

הופנהיים - בורוסיה מנשנגלדבאך 0:0

הסייחים השיגו עד כה 21 נקודות מ-21 אפשריות בבית, אבל בחוץ הולך להם קשה יותר וזו הייתה הנקודה התשיעית בסך הכול מתוך 24. הופנהיים הגיעה אחרי ההפסד 2:1 למנצ'סטר סיטי בהופעת הפרידה מליגת האלופות ורצתה לשפר עמדות בליגה, אבל שער של אנדריי קרמאריץ' נפסל בגלל נבדל והחלוץ נעצר אחרי שכבש תשע פעמים ברציפות. גם שער של ז'ואלינטון נפסל ומנגד תורגן הזאר מצא את הרשת ולא קיבל את אישור השופט. יאן זומר מנע מהופנהיים להכריע במחצית השנייה וקבע חלוקת נקודות.

דניאל גינצ'ק וולפסבורג. GettyImages
כובש משחק שלישי רצוף. דניאל גינצ'ק/GettyImages

נירנברג - וולפסבורג 2:0

אחרי שני ניצחונות מרשימים (0:1 מול ר.ב. לייפציג ו-1:2 בחוץ נגד איינטרכט פרנקפורט) ו-2:2 ביתי נגד הופנהיים במחזור האחרון, וולפסבורג המשיכה את המומנטום עם ניצחון חוץ לא פשוט מול קבוצת התחתית של נירנברג. האורחים היו אלו שיזמו ובעטו למסגרת ובדקה ה-58 באו על שכרם עם שער של דניאל גינצ'ק שסיים התקפה מתואמת, כבש משחק שלישי רצוף. עמוק בתוספת הזמן נירנברג חיפשה את השוויון והאורחים עקצו עם שער שני של יוסיפ ברקאלו. נירנברג מנגד בצרות ועלולה לרדת אל מתחת לקו האדום אם האנובר ושטוטגרט שמדורגות מתחתיה ישיגו נקודות.

משחקים נוספים

שטוטגרט - הרטה ברלין 1:2
לשטוטגרט: מריו גומז (64 ו-76). להרטה: מקסימיליאן מיטלשטאדט (38)

פורטונה דיסלדורף - פרייבורג 0:2
לדיסלדורף: קן אייהאן (55 ו-79)

אוגסבורג - שאלקה 1:1
לאוגסבורג: מיכאל גרגוריטש (13). לשאלקה: דניאל קאליג'ורי (52)

הנס יואכים ואצקה יושב ראש בורוסיה דורטמונד עם נורי שאהין שחקן ורדר ברמן. רויטרס
ואצקה ודורטמונד העניקו פרחים לשחקן הקבוצה לשעבר ומי שגדל במועדון, נורי שאהין/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully