וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד: באנגליה מסמנים את החיכוכים הבאים

ב"טלגרף" טוענים שהשדים האדומים רוצים למנות מנהל ספורטיבי לראשונה בתולדותיהם, הפורטוגלי צפוי לסרב. פול אינס: "המועדון הזה בבלגן"

עריכת וידאו: מתן חדד

ההפסד 3:1 לליברפול הגביר את הלחץ על ז'וזה מוריניו, ובעוד "המיוחד" ממשיך לשמור על משרתו במנצ'סטר יונייטד, באנגליה מדווחים על חיכוך חדש בינו ובין הנהלת המועדון. על פי "טלגרף", מקבלי ההחלטות ביונייטד היו רוצים לשכור מנהל ספורטיבי, לראשונה בתולדות המועדון, בניסיון ליישר קו עם הכדורגל המודרני, אולם עדיין לא ברור האם מוריניו יתמוך בהחלטה.

"ז'וזה לאו דווקא נגד הרעיון, אבל במועדון מאמינים שקשה יהיה למנות איש מקצוע איתו הוא יהיה מרוצה", נכתב. המשמעות עלולה להיות השארתו בתפקיד עד הקיץ הבא או אפילו עד תום החוזה שלו ב-2020, שכן פיטורים יובילו לדמי פיצויים של כ-15 מיליון ליש"ט. גם אם הפורטוגלי היה מוכן שינחיתו מעליו מקבל החלטות, על פי "טלגרף", "המועמדים לתפקיד לא בטוחים שהיו מוכנים לקבל אותו רגע", ככל הנראה בשל מצב המועדון ושיתוף הפעולה האפשרי עם מוריניו.

חילוקי דעות נוספים בין המאמן וההנהלה קשורים בחלון ההעברות המתקרב: מוריניו רוצה שם גדול למרכז ההגנה, אבל הסיכויים שיקבל אחד כזה נמוכים. אף על פי כן, לפי "טלגרף", "ליונייטד אין כרגע שום תכניות להחליף את מוריניו, והם ממשיכים לתמוך בו".

עוד בנושא:

אייר ג'רדאן: ג'רדאן שאקירי המריא מול יונייטד, אבל האם ימצה את הפוטנציאל?
שמינית גמר ליגת האלופות: ליברפול נגד באיירן מינכן, יובנטוס מול אתלטיקו מדריד
שחקני העבר תוקפים את מוריניו: "יונייטד איומה, השחקנים סובלים"

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו. רויטרס
מה יהיה הסוף? מוריניו/רויטרס

שחקן העבר של השדים האדומים פול אינס ניתח את מצבה של יונייטד, וגם הוא לא נשמע אופטימי במיוחד: "אני לא בעד פיטורי מאמן, אבל משהו צריך להשתנות, ובדחיפות. ההנהלה צריכה להחליט האם לפטר את מוריניו, או לתת לו עוד כסף לרכש. האופציה האחרת היא למחוק את הכל ולהתחיל מהתחלה. מבחינת כדורגל, המועדון הזה בבלגן. קשה להביא 8-9 שחקנים ולהיפרד מעוד המון אחרים, אבל אני באמת חושב שזה מה שצריך לעשות".

לאינס היו גם ביקורות על התנהלות המועדון, בפרט ההחלטות להעניק לכריס סמולינג, לוק שואו וג'סי לינגארד חוזים ארוכים טווח: "כששחקנים כאלה מקבלים חוזים ארוכים, זה מראה שהמועדון עובד הפוך. תנו להם חוזים לשנתיים-שלוש ותשמרו אותם רעבים, אל תקלקלו אותם כשהם ממילא לא מספיק טובים כדי לשחק במועדון הזה. לינגארד לא מספיק טוב כדי ללבוש את המדים של יונייטד, כל מה שאנחנו רואים באינסטגרם שלו זה את ליין הביגוד שלו, טיולים ללאס וגאס ומיאמי. בפועל, הוא כבש רק שני שערים העונה. בזמני זה לא היה עובר. הוא דוגמא מושלמת לכל מה שלא בסדר במועדון".

בלם מנצ'סטר סיטי לשעבר ריצ'רד דאן, המשמש כעת כפרשן של "ביין ספורטס", נשאל מה היה קורה אילו ליברפול ויונייטד היו מחליפות מאמנים והשיב: "הסגנון של מוריניו מיושן. שחקנים שמשחקים אצל מאמנים כמו קלופ, גווארדיולה או אמרי נהנים מכדורגל. אומרים שהקבוצה מייצגת את המאמן, אני חושב שיונייטד משחקת בדיוק איך שמוריניו נראה ומדבר".

עוד באותו נושא

שחקני העבר תוקפים את מוריניו: "יונייטד איומה, השחקנים סובלים"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully