וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבלם פלורנטן פוגבה נחת למבחנים במ.ס. אשדוד

17.12.2018 / 9:52

אחיו של פול פוגבה ינסה להרשים. שיחק בעבר בסנט אטיין איתה פגש את בית"ר ירושלים. לינגאנה חתם, בן זקן עודד אחרי ההפסד

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: שניר דבוש

הבלם פלורנטן פוגבה, אח של פול פוגבה, נחת אמש בארץ ויחל הבוקר להיבחן במ.ס. אשדוד. במהלך משחקה של הקבוצה מול בני יהודה נחת השחקן בלווית סוכנו והוא יתאמן החל מהבוקר בקבוצה במטרה לחתום. במועדון מעריכים שקיים סיכוי טוב שהוא יצטרף.

פוגבה בן ה-28 שיחק בעבר בסדאן ובסנט אטיין, איתה פגש בין היתר את בית"ר ירושלים. בינואר האחרון הוא הצטרף לגנצ'לרביליהי הטורקית, אחרי שחתם על חוזה של 700 אלף יורו לעונה, אבל לא הרשים, שוחרר ומהקיץ הוא ללא קבוצה.

בתוך כך איסו לינגאנה חתם היום על חוזה בקבוצה ואולי הוא ייטול חלק כבר במשחק גביע המדינה ביום חמישי מול הפועל רמת גן. השחקן הגיע על תקן שחקן חופשי ולכן רשאי להירשם לפני פתיחת חלון ההעברות בשמונה בינואר. אותו דבר אמור אגב גם לגבי פוגבה. המאמן יובל נעים עדיין רוצה גם את מילאן סמיליאניץ' הסרבי שעשוי לנחות בשבוע הבא ולהצטרף לקבוצה.

ג'קי בן זקן שוחח עם השחקנים בחדר ההלבשה אחרי ההפסד אמש לבני יהודה (2:0) ודווקא בחר לעודד אותם ולומר מלים טובות למרות ההפסד. באשדוד מרגישים כי למרות ששוב לא לקחו נקודה, ניכר היה שיפור במשחק הקבוצה. למרות המצב הקשה מאוד בתחתית, עדיין רוצים במועדון לעבור שלב בגביע המדינה במשחק מול רמת גן.

עוד בנושא:

יובל נעים התלונן על השיפוט אחרי ההפסד לבני יהודה
טדי הפך ממבצר לעקב אכילס של בית"ר ירושלים

פלורנטן פוגבה עם אחיו פול. AP
אח אחד במנצ'סטר יונייטד, השני באשדוד? פול ופלורנטן פוגבה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully