וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל נעים: "אם אני בני יהודה, אני שולח זר פרחים לשופט"

16.12.2018 / 21:01

מאמן מ.ס. אשדוד ביקר את איתן שמואלביץ' אחרי ההפסד 2:0 לבני יהודה, אבוקסיס: "בואו נהיה רציניים, אנחנו לא באזור של מכבי תל אביב"

יובל נעים מאמן מ.ס. אשדוד. יוסי ציפקיס
הוציא את העצבים על איתן שמואלביץ'. נעים/יוסי ציפקיס

בני יהודה השיגה הערב (ראשון) את הניצחון השביעי שלה העונה עם 0:2 ביתי נגד מ.ס. אשדוד, במסגרת המחזור ה-14 בליגת העל. הזהובים נהנו משערים של מתן בלטקסה (2) ושי קונסטנטין (37 בפנדל) ופתחו פער של שלוש נקודות מהפועל באר שבע השלישית.

מאמן בני יהודה יוסי אבוקסיס אמר אחרי המשחק: "ראיתי בשבת את כל התוצאות וידעתי שמשחק כזה יכול לתת לנו הרגשה טובה וזה מוקדש ליום ההולדת של בני יהודה. השער המוקדם נתן לנו יותר שטחים וגם הפנדל לפני המחצית עזר. יכולנו לעשות את החיים יותר קלים עם 0:3, אבל אנחנו שמחים בחלקנו. את מכבי תל אביב יהיה קשה להדביק, בואו נהיה רציניים. דיברנו לפני המשחק שמקום שני עם הפרש של שלוש נקודות זה מאוד חשוב. מכבי תל אביב זה לא באזור שלנו, מצטער".

שי קונסטנטין, שהצטיין עם בישול ושער, אמר: "אין יותר כיף מאשר שהקבוצה מנצחת ועוד כשאתה כובש ומבשל. זה כיף במיוחד בשביל האוהדים של בני יהודה. הכול בזכות הקבוצה, לא הייתי מגיע לאן שהגעתי בלי החברים והמאמן והצוות. תמיד כיף גם באופן אישי להתקדם. כולם רואים מה ההשפעה של יוסי אבוקסיס על הקבוצה. רואים איך אנחנו נלחמים על המגרש. כל עוד הקבוצה מנצחת, גם החלוצים, גם הבלמים, גם הקשרים ואפילו השוער שמחים".

מאמן אשדוד יובל נעים: "אני מאוד מרוצה מהקבוצה שלי, סוף סוף הגענו לליגה. היה לנו משחק טוב, ובמקום שיהיה 1:1 הם עלו ל-0:2 ונקלענו לפיגור מוקדם. אני מרוצה מהקבוצה שלי ואם אני בני יהודה, אני שולח זר פרחים לשופט לכבוד השנה החדשה. מחנאות? ממש לא, האווירה טובה מאוד. אנחנו מקבלים הכול, אין לנו תירוצים, נישאר בליגה. שיחקנו בצורה יפה מול קבוצה שהיא במקום השני. ראיתי הרבה דברים טובים, השחקנים נתנו הכול וברור שיש מה לשפר. אנחנו רוצים לבנות את הקבוצה בצורה שאני מבין, ואנחנו נעשה את זה. יגיעו בינואר גם ישראלים וגם זרים, אני לא נכנס לשמות. אחרי שנביא את השחקנים, הקבוצה תהיה טובה מאיך שקיבלתי אותה. נוציא את אשדוד מהמקום בו היא נמצאת. מה שחשוב זה איפה שנהיה במאי".

עוד בנושא:

בני יהודה ניצחה 0:2 את מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully