וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: ר.ב. לייפציג הביסה 1:4 את מיינץ, פרנקפורט ניצחה את לברקוזן

צמדים של יוסוף פאולסן (14 ו-19) וטימו ורנר (74 ו-88) סידרו לשוורים ניצחון ועלייה אל המקום הרביעי בליגה. קארים אוניסיוו צימק זמנית (38). דה קוסטה (28) וקוסטיץ' (57) חגגו אצל פרנקפורט, טואטחה לא שותף.

יוסוף פאולסן שחקן ר.ב. לייפציג. GettyImages
פאולסן חוגג צמד/GettyImages

המחזור ה-15, שניים לפני סיום הסיבוב הראשון ופגרת החורף, בבונדסליגה ננעל הערב (ראשון) עם שני משחקים. בראשון הצליחה ר.ב. לייפציג לנצח 1:4 את מיינץ ולטפס אל המקום הרביעי. בהמשך איינטרכט פרנקפורט ניצחה 1:2 את באייר לברקוזן.

ר.ב. לייפציג - מיינץ 1:4

שלושה ימים אחרי הכישלון הגדול באירופה וההדחה בשלב הבתים של הליגה האירופית אחרי 1:1 ביתי מול רוזנבורג, הצליחה הקבוצה של רלף ראנגניק לחזור לנצח בליגה ולהמשיך בנדנדה שלה בארבעת המחזורים האחרונים (הפסד חוץ, ניצחון בית, הפסד חוץ ועכשיו ניצחון בית). השער הראשון הגיע בדקה ה-14 כשקווין קאמפל העביר כדור רוחב מימין ויוסוף פאולסן המשיך בנגיעה רכה ויפה לפינה הרחוקה כדי לקבוע 0:1. החלוץ הדני הוסיף אחד בדקה ה-19 כשדחק מקרוב פנימה אחרי מסירת רוחב של טימו ורנר. קארים אוניסיוו צימק ל-2:1 בדקה ה-38, אבל צמד של טימו ורנר (74 ו-88) סידרו ללייפציג ניצחון גדול.


איינטרכט פרנקפורט - באייר לברקוזן 1:2

אחרי שסיימה שלב בתים מוקדם בליגה האירופית, בתקווה אולי ללכת עד הסוף, פרנקפורט חזרה לנצח גם בליגה אחרי שני הפסדים רצופים. פיליפ קוסטיץ' בישל לדה קוסטה (28) והכפיל בעצמו (57) מקרוב אחרי כדור רוחב טוב של האלר. קרים בלארבי רק צימק בדקה ה-65 עם בעיטה מזווית קשה. פרנקפורט נצמדה ללייפציג במקום החמישי בעקבות הניצחון הזה. לברקוזן, שסובלת מחוסר יציבות משווע עד כה, תקועה במקום ה-11 המאכזב. טאלב טואטחה נכלל בסגל אך לא שותף.

עוד בנושא:

בורוסיה דורטמונד ניצחה 1:2 את ורדר ברמן, באיירן הביסה 0:4 את האנובר
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט גם באינסטגרם ולקבל ישירות את כל התמונות והסרטונים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully