וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחווה יוצאת דופן: כל שחקני מכבי נתניה הגיעו ללווית אוהד הקבוצה

16.12.2018 / 14:52

במועדון ערכו נסיעה מיוחדת לצפון הארץ כדי לתת כבוד אחרון לאוהד ערירי שהלך לעולמו בגיל 64: "מכבי נתניה היתה כל עולמו, היא היתה המשפחה שלו"

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: שניר דבוש

מחווה יוצאת דופן של מכבי נתניה לאוהד הקבוצה מצפון הארץ שנפטר אתמול. בשעות הצהריים, מיד לאחר אימון הקבוצה, יצאו כל השחקנים בלווית הצוות המקצועי ובעלי המועדון אייל סגל בנסיעה לעכו לחלוק כבוד אחרון לאוהד של הקבוצה שנפטר אתמול כשהוא בן 64 בלבד. בעבר כבר היו מקרים בהם שחקנים הגיעו ללוות בדרכם האחרונה אוהדים, אבל במכבי נתניה החליטו שמדובר במקרה אחר מאחר שהאוהד היה ערירי ומכבי נתניה היתה כל עולמו. מייד לאחר האימון עלו כל השחקנים על אוטובוס ונסעו לעכו כדי להשתתף בהלוויה. "רק לפני שבוע הוא היה במשחק שלנו נגד חדרה", סיפרו במועדון. "מכבי נתניה היתה כל עולמו. היתה המשפחה שלו ובכזו סיטואציה, המשפחה צריכה להגיע להלוויה".

בתוך כך מלקקים היום במועדון את פצעי ההפסד הדרמטי בדקה האחרונה אמש להפועל חיפה. בקבוצה ביקשו מהשחקנים להרים את הראש במהרה מאחר שכבר ביום חמישי תארח הקבוצה את מ. ס. דבורייה בגביע המדינה. אייל סגל שוחח עם סלובודאן דראפיץ ושי ברדה והבהיר כי מפעל הגביע מאוד חשוב לו באופן אישי מאחר שמדובר בהזדמנות גדולה לזכות בתואר ולכן צפויה הקבוצה לעלות בהרכב הכי חזק שלה. ברנקו ורגוץ' וטים הויבך כשירים והם יחזרו בהדרגה לשחק. במידה שיימצא בלם איכותי הוא יצורף מאחר שיש לקבוצה מקום לזר שישי.

עוד בנושא

אופיר סער על המבחן של משה חוגג לאוהדי בית"ר
האס האחרון של באר שבע: דוד רוזנטל מסכם שבת

הלוויה מכבי נתניה. אתר רשמי
דראפיץ' בהלוויה/אתר רשמי
הלוויה מכבי נתניה. אתר רשמי
הלוויה מכבי נתניה/אתר רשמי
הלוויה מכבי נתניה. אתר רשמי
נתניה לא שוכחת את אוהדיה/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully