וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע בטוחה: זו המחצית שתחזיר את כוח ההרתעה

16.12.2018 / 7:18

המתח העצום בחדר ההלבשה התפוגג ("המצב הנורא הזה פגע לכולם בחיים") ואחרי ניצחון מלא אופי, באר שבע מרשה לעצמה לפנטז לא רק על המפגש עם מכבי תל אביב, אלא אפילו שנים קדימה. וגם: האסלביינק יחזור להרכב, המסופסלים "לא יישארו בכוח"

שחקני הפועל באר שבע חוגגים. דני מרון
המון לחץ השתחרר. שחקני באר שבע חוגגים/דני מרון

1. המשחק שיעשה את השינוי? "המצב הנורא פגע לנו בחיים"

הרבה עצבים היו בחדר ההלבשה של הפועל באר שבע במחצית אמש (שבת) מול עירוני קרית שמונה. ברק בכר ניסה להרגיע, הסביר בשקט טקטית מה צריך לעשות יותר טוב במחצית השנייה, אבל לכולם היה ברור שאם הקבוצה לא חוזרת משער היתרון של האורחים, אפשר גם לסגור את סיפור גביע המדינה בעוד שבוע אפילו שזו תהיה רק בית"ר תל אביב/רמלה מהליגה הלאומית. "כל אחד זרק את מה שיש לו להגיד לאוויר. ברק הרגיע ודיבר רק מקצועית. אוי ואבוי אם לא היינו חוזרים למשחק הזה", תיאר אמש אחד השחקנים.

זו גם הסיבה שבסיום המשחק חדר ההלבשה בטרנר נראה אחרת לגמרי. "השמחה על הניצחון היתה אמיתית. שמנו את הבן של נייג'ל האסלביינק באמצע חדר ההלבשה. הפעלנו מוסיקה והוא רקד, אז רקדנו איתו. בפעם הראשונה אחרי הרבה מאוד זמן, היו באמת רגעים של אושר ושמחה. המצב הנורא הזה שלא הצלחנו לנצח, פגע לכולם בחיים. מהפועל באר שבע שאי אפשר לעבור נגדה את האמצע בטרנר, הפכנו לקבוצה שאף אחד לא חושש מפניה. המחצית השנייה צריכה להחזיר להפועל באר שבע את כוח ההרתעה ולכולנו את הביטחון חזרה בעצמנו".

עוד בנושא

עם מהפך בדקה ה-87: באר שבע ניצחה 1:2 את עירוני קרית שמונה
ברק בכר: "לחזור במצבנו זה לא מובן מאליו, עצרנו את כדור השלג"
באר שבע בהמתנה: צירוף זר חדש תקוע עד שישוחרר ז'וליאן סטו

נייג'ל האסלביינק שחקן הפועל באר שבע. קובי אליהו
להשאיר אותו על הספסל זה לוקסוס שהאלופה לא יכולה להרשות לעצמה. האסלביינק חוגג/קובי אליהו

2. האסלביינק יחזור להרכב

ברק בכר הודה אמש שההחלטה להושיב אתמול את נייג'ל האסלביינק על הספסל היתה מהקשות שלו בתקופה האחרונה. אבל בכר חיפש קודם כל לא לספוג אתמול אחרי כל כך הרבה שערי חובה ולכן עלה עם שלושה בקישור האחורי כשהוא מוותר על ההולנדי. אחרי 30 דקות הזעיק המאמן את האסלביינק ועשה את החילוף המתבקש. ההולנדי רשום על המהפך אתמול. "היה לו מאוד קשה לשמוע שהוא לא פותח", הודה בכר כשהאסלביינק יושב לצידו במסיבת העיתונאים. "הייתי צריך להסביר לו שהוא לא יפתח והוא מאוד התאכזב".

בבאר שבע דיברו אמש על האסלביינק כשחקן שצריך לשחק באופן קבוע בהרכב. "זה לוקסוס גדול מדי להשאיר את נייג'ל בחוץ", אמר אמש אחד השחקנים. "הוא כוכב אמיתי. אחד שלא מפחד מהלחץ הגדול שיש. הוא מאוד בטוח ומאמין ביכולת שלו וכל דקה שהוא לא על המגרש, זה הפסד של הפועל באר שבע".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. דני מרון
חושב שנים קדימה. בכר/דני מרון

3. בכר מסמן מטרה: "המועדון חייב להישאר יציב שנים קדימה"

"זה אתגר לא רק עבורי, אלא עבור כל המועדון", הודה אתמול ברק בכר כאשר נשאל על התקופה הקשה שהוא עובר, אולי הראשונה שלו עם אופי כזה מאז לקח את הפועל באר שבע. שלוש שנים "קרע" בכר את הליגה עם באר שבע והמשבר הזה, שאולי נמצא כרגע כבר מאחוריו, הוא אחד מרגעיו המורכבים ביותר כמאמן יחסית צעיר. "עשינו טעויות בקיץ", הודה בכר. "הכי קל להיתפס לזה שאחרי שלוש עונות של אליפויות תבוא הירידה, אבל אני לא רוצה ללכת לשם. אנחנו מנסים לעשות הכל כדי לצאת מזה. לא תמיד זה הולך ולפעמים זה מתסכל. מה שחשוב זה לא להישבר. מאוד חשוב שהמועדון הזה יישאר חזק ויציב. יש פה בעלים שאמורה להישאר עוד הרבה שנים ואנחנו רוצים שהמועדון הזה ישאר יציב להרבה זמן".

מעמדו של בכר היה נשאר יציב גם אם הקבוצה היתה מפסידה אמש, אבל בתקופה האחרונה הרימו ראש לא מעט אוהדים שיצאו נגדו ברשתות החברתיות. בכר התייחס לכך אמש: "אני סופג הרבה ביקורות, אבל ככה זה. זה טבעי ואני לא לוקח את זה למקומות לא נכונים. בסופו של דבר התמיכה מהמון אוהדים היא גדולה והאוהדים כן יודעים להעריך את מה שנבנה כאן בשנים האחרונות".

נייג'ל האסלביינק, עדן בן בסט הפועל באר שבע על הספסל. דני מרון
השחקנים המתוסכלים על הספסל יקבלו את מבוקשם?/דני מרון

4. המסופסלים רוצים לעזוב: "לא נחזיק שום שחקן בכוח"

עדן בן בסט וחן עזרא לא שותפו אתמול במשחק למרות שהתחממו דקות רבות על הקווים. ניב זריהן לא היה בכלל בסגל. חנן ממן נכנס כמחליף ותרם את חלקו בניסיון להפוך את התוצאה. ספק רב אם כל הרביעייה הזו תמשיך אחרי חלון ההעברות הקרוב. "אף שחקן לא יישאר בהפועל באר שבע בכוח", אמר אמש גורם במועדון נוכח הידיעות והפרסומים על כך ששחקנים בקבוצה לוטשים עיניים לקבוצות אחרות. "זו זכות גדולה להיות חלק מהפועל באר שבע ומי שלא רוצה בכך, הפועל באר שבע לא תחזיק אותו בכוח. אפשר להבין שחקנים שרוצים לעזוב כדי לשחק בקבוצה אחרת, אבל מי שבא להפועל באר שבע היה צריך לדעת מראש שהוא בא לתחרות גדולה מאוד על ההרכב".

שחקני הפועל באר שבע חוגגים. דני מרון
המחשבות כבר בנתניה. שחקני באר שבע חוגגים/דני מרון

5. המחשבות כבר על מכבי תל אביב

המשחק אתמול אמור להחזיר את הפועל באר שבע למסלול. בשבת הבאה היא תפגוש את בית"ר תל אביב/רמלה מהליגה הלאומית בגביע המדינה ותנסה להימנע מהפתעה. לאחר מכן תצא באר שבע למשחק חוץ בנתניה מול מכבי תל אביב ויש כאלה שכבר פוזלים לשם. "חשוב לנו להיראות טוב מול מכבי תל אביב. כולם גמרו אותנו, אבל לנו יש הזדמנות להראות שהשחקנים בבאר שבע לא שכחו לשחק כדורגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully