וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "לחזור במצבנו זה לא מובן מאליו, עצרנו את כדור השלג"

15.12.2018 / 22:39

מאמן הפועל באר שבע חגג את ה-1:2 על קרית שמונה: "הראינו אופי, זו עונה מאתגרת מאוד". סילבס: "נפלנו מהרגליים בסוף"

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. דני מרון
סוף סוף. בכר/דני מרון

בשעה טובה ומוצלחת, קטעה הערב (שבת) הפועל באר שבע את רצף תוצאות התיקו שלה על שלושה, כשחזרה מפיגור 1:0 לניצחון 1:2 על עירוני קרית שמונה. עיסמאיל ריאן כבש ראשון (12), אך בניגוד לשבועות הקודמים, כשהאלופה שמטה יתרון, הפעם היא דווקא חזרה מפיגור: נייג'ל האסלביינק שנכנס כמחליף השווה (69), ובדקה ה-87 בישל נהדר לדיא סבע את המהפך.

"דווקא במשחק פחות טוב שלנו הראינו יותר אופי", אמר ברק בכר. "במצב שלנו לחזור מפיגור כזה ואחרי משחק כזה גרוע במחצית הראשונה זה לא מובן מאליו. השחקנים הבינו שהם לא צריכים להציל את המולדת כל אחד ואסור להפקיר. אני שמח על הבגרות והאופי שהראינו, זה לא פשוט. התקופה הזו מורכבת מאוד כי בשלושת המשחקים האחרונים שיחקנו טוב והיינו צריכים לנצח ואיבדנו את הניצחונות על חוסר ריכוז. היום הראינו אופי ושמרנו על התוצאה. עשינו את זה בצורה מעודדת ומשכנעת וזה חשוב".

המאמן הוסיף ואמר: "זו עונה מאתגרת מאוד, בכל שנה שעוברת זה יותר קשה ומאתגר. אחרי עוד אליפות ועוד אליפות. נוצר כדור שלג אחרי משחקים בהם לא ניצחנו. היום הצלחנו לעצור את כדור השלג הזה דווקא במשחק לא הכי טוב. שמנו לעצמנו למטרה להשאיר מאחורינו את הסיבוב הראשון ואני שמח שהתחלנו בזה היום. נייג'ל וחנן נכנסו מצוין, זה חשוב שיש שחקנים שעושים שינוי מהספסל. היום החלטנו לעלות עם מערך שונה כדי לעצור את הספיגות ודווקא ספגנו. אני שמח שנייג'ל נכנס מצוין למשחק והשחקנים הצליחו להרים את עצמם. אנחנו לא צריכים יותר מדי להתלהב כי זה ניצחון ראשון אחרי שלוש תוצאות תיקו, אבל זה ייתן לנו רוח גבית".

כשנשאל על משחק הליגה הבא מול מכבי תל אביב, אמר בכר: "המשחק הכי חשוב העונה זה המשחק הקרוב בגביע ביום שבת. אנחנו רוצים להגיע כמה שיותר גבוה. בשבת יש משחק מול קבוצה מהליגה הלאומית, ראיתי אותה כמה פעמים והיא קבוצה פנטסטית, ראיתי אותה כמה פעמים".

נייג'ל האסלביינק, שכבש במחזור הראשון כשחקן עירוני קרית שמונה נגד הפועל באר שבע והיום כבש ובישל, אמר: "במשחק הראשון עוד שיחקתי בקרית שמונה ועשיתי את העבודה שלי. אני מכבד מאוד את קרית שמונה ולכן גם לא חגגתי בשער שלי. אני שמח שהשגנו את שלוש הנקודות. הציפיות תמיד גבוהות, אבל כקבוצה אנחנו לוקחים את זה משחק אחרי משחק. אני מאמין שנלך ונשתפר".

עוד בנושא:

ליגת העל: הפועל באר שבע ניצחה את עירוני שמונה 1:2
בית"ר ירושלים - מכבי פתח תקוה: ניר קלינגר מאמין בהרכב שלו, לידור כהן לא כשיר
בני יהודה - מ.ס. אשדוד: אבוקסיס לשחקניו - "אנחנו טובים מהם"

נייג'ל האסלביינק שחקן הפועל באר שבע. קובי אליהו
שער מתוק-מריר מול האקסית. האסלביינק/קובי אליהו

מנגד, המאמן המפסיד חיים סילבס סיכם: "המשחק היה צמוד אז ברור שזו תחושה שאפשר והיה צריך לעשות יותר. נפלנו קצת מהרגליים בדקות האחרונות ובמתכונת הנוכחית של באר שבע וקרית שמונה פה בטרנר, היינו צריכים לכבוש גם את השער השני כדי לצאת מפה עם ניצחון. הגענו לכמה מצבים טובים ב-0:1, אבל לא ניצלנו אותם. באר שבע ייצרה לחץ גדול והקבוצה סובלת בדקות האלה וצריכה להיות חזקה. נלחמנו, נתנו את כל מה שיש לנו. אנחנו הולכים עכשיו לגביע ונתחיל שם את הדרך. אנחנו נילחם כדי להוציא את המקסימום בכל מגרש ואני בטוח שנוציא תוצאות טובות יותר במשחקים הקרובים. באר שבע שלטה בכדור ודחקה אותנו אחורה. היה לנו קשה לצאת מזה. אחרי השער הראשון שלהם הם לחצו אותנו ולא הצלחנו לעמוד בזה. הפועל באר שבע איכותית יותר מקרית שמונה, בטח במגרש הביתי שלה. יכולנו היום לנצח אם היינו משכילים לכבוש את השער השני. זה לא קרה ואנחנו מאוכזבים מאוד כי נתנו מאמץ אדיר ולא כיף לצאת עם הפסד".

על האדום של אבו עביד אמר: "מה שאני אומר לשחקנים שלי זה ביני לבינם. ברור שכעסתי כי הכול זה חלק מדרך וזה שהשופט שרק לסיום זה לא חכם לקבל אדום. יש דרך ארוכה והליגה צפופה. תמיד יש את היום הבא וצריך לחשוב על המשחקים הבאים. הוא נהג בחוסר אחריות וזה היה מיותר מאוד. זה עניין של גישה. יש אחריות כלפי החברים שלך והקבוצה כי יש עוד משחקים לאחר מכן".

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל באר שבע ניצחה את עירוני שמונה 1:2

לכתבה המלאה
חיים סילבס מאמן עירוני קרית שמונה. דני מרון
"לא הצלחנו לעמוד בזה". סילבס/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully