וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונאס דאבור יסיים את שנת 2018 כמלך השערים במסגרות האירופיות

הישראלי יסיים את השנה הקלנדרית עם 12 שערים ויקטע רצף של ארבע שנים בהן מסי ורונאלדו סיימו ראשונים. כעת משבחים אותו ברחבי היבשת

מונס דאבור שחקן רד בול זלצבורג חוגג. רויטרס
האיש שקטע את שלטון רונאלדו ומסי. דאבור חוגג אמש/רויטרס

ליאו מסי, כריסטיאנו רונאלדו, מונאס דאבור. החלוץ הישראלי קבע אמש (חמישי) ציון דרך נהדר בקריירה, אחרי שכבש נגד סלטיק את שערו ה-12 השנה במסגרות אירופיות, והבטיח שיסיים את שנת 2018 כמלך השערים של מפעלי הקבוצות הבכירים ביבשת (ליגת האלופות והליגה האירופי).

מדובר בשיא מרשים למדי בהתחשב בכך שבשנים האחרונות הוא חולק בין מסי ורונאלדו באופן כמעט קבוע. רונאלדו סיים כמלך השערים של אירופה במשך שנתיים רצוף ב-2014 ו-2015, ליאו מסי קטף את התואר ב-2016, ואשתקד שוב היה זה רונאלדו.

השנה, ובכן, התמונה השתנתה. מסי כבש תשעה שערים בליגת האלופות, רונאלדו סיים עם שבעה, וכמה וכמה שחקנים דורגו לפניהם. רוברט לבנדובסקי, למשל, כבש 10 שערים, אולם דאבור כאמור סיים לפני כולם עם 12.

בנוסף, הוא גם סיים את שלב הבתים של הליגה האירופית כמלך השערים, עם שישה כיבושים בשישה משחקים. האחרון שבהם, כאמור, בגלזגו, עם שער שמהווה מעין תיקון אחרי שלא כבש שם במסגרת המשחק הגורלי של נבחרת ישראל מול סקוטלנד.

ברחבי היבשת שיבחו את דאבור על ההישג המרשים. ב"'ל'אקיפ' הצרפתי הקדישו ידיעה נפרדת לדאבור וכינו אותו "מלך השערים של אירופה". ב-BBC כתבו ש"מונאס דאבור הוא שם שצריך לעקוב אחריו גם ב-2019".

עוד בנושא

דאבור סיים כמלך שערי שלב הבתים של הליגה האירופית
עוד אמש בליגה האירופית: אולימפיאקוס ונאתכו הדיחו את מילאן
בדרך חזרה לישראל? דקל קינן צפוי לעזוב את סינסינטי FC

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully