וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דקל קינן צפוי לעזוב את סינסינטי FC

13.12.2018 / 19:29

בלם מכבי חיפה לשעבר לא מתוכנן להמשיך בקבוצתו האמריקאית שהתקבלה לליגת ה-MLS. כמה קבוצות מליגת העל כבר הביעו עניין, אבל קינן מעדיף למצות אופציות אחרות בארה"ב, בליגה בה שיחק

צילום מסך

דקל קינן, בלמה של מכבי חיפה ונבחרת ישראל לשעבר, צפוי לעזוב את קבוצתו האמריקאית סינסינטי FC. הבלם עשוי לשוב לליגת העל כבר בחלון ההעברות הקרוב, אבל בשלב זה גורמים המעורים בפרטים טוענים שיש סיכויים גבוהים יותר לכך שימצא קבוצה אחרת בליגת ה-USL וימשיך בארה"ב. לוואלה! ספורט נודע כי למרות שהשחקן מחזיק בחוזה בסינסינטי, הוא לא צפוי להמשיך בקבוצה שתעבור לשחק בליגה הבכירה בארה"ב - ליגת ה-MLS, וזוכה להתעניינות מקבוצות ליגת העל.

עוד בנושא:
וילי רוטנשטיינר למאמני ליגת העל: "הליגה רחוקה מלהיות חלשה"
אחרי 10,000 סימולציות: לישראל סיכוי של 18 אחוז לעלות ליורו
ליאור רפאלוב לוהט בבלגיה: "מכיר כל סנטימטר באצטדיון הזה"

שחקן סינסינטי FC דקל קינן. אתר רשמי סינסינטי FC, אתר רשמי
יאריך את החוויה האמריקאית בקבוצה אחרת? דקל קינן/אתר רשמי, אתר רשמי סינסינטי FC

קינן שנחשב לאחד מהבלמים המוערכים בישראל, מעדיף בשלב הראשון למצות אופציות נוספות בליגה האמריקאית אליה השתייך העונה. הבלם שימש כקפטן של סינסניטי העונה ורשם 24 הופעות עם שני שערים. הוא השלים עונה טובה מבחינתו עם זכייה באליפות העונה הסדירה.

העזיבה הצפויה מגיעה כאמור על רקע כניסתה של סינסינטי לליגת ה-MLS. הקבוצה החתימה השבוע חמישה שחקנים חדשים, כשכעת מלבד קינן יש לא מעט בלמים בסגל, מה שצפוי לגרום לשחקן לעזוב. בסגל הראשוני שרשמה הקבוצה אמש, הבלם הישראלי לא הופיע.

קינן מזוהה כידוע עם מכבי חיפה, בשורותיה רשם מעל 270 הופעות ואף כבש למרות העמדה האחורית בה הוא משחק מעל 20 שערים. בנוסף שיחק בליגת העל גם במכבי נתניה ובבני סכנין ורשם קדנציה קצרה בפרמיירליג האנגלית (בלקפול) וגם עבר בשלוש קבוצות בליגת המשנה (קרדיף סיטי, קריסטל פאלאס ובריסטול סיטי).

עוד באותו נושא

איתי מרדכי: "עברנו חודש מטלטל, יש קצת נאיביות במכבי חיפה"

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • דקל קינן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully