וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתי מרדכי: "עברנו חודש מטלטל, יש קצת נאיביות במכבי חיפה"

13.12.2018 / 9:40

הירוקים מתכוננים למשחק נגד מכבי תל אביב ביום שני. המאמן הזמני אמר: "בינואר יגיעו שחקן או שניים, אני מוכן לכל תפקיד במועדון"

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: שניר דבוש

מכבי חיפה ערכה היום מסיבת עיתונאים לקראת המשחק המרכזי של המחזור ה-14 בליגת העל, בו היא תארח את מכבי תל אביב ביום שני (21:00). הירוקים לא ניצחו את הצהובים בשישה משחקי ליגה רצופים ויתרה מכך, לא גברו עליהם במשחק בית בליגה מאז דצמבר 2012 (0:1 משער של ויאם עמאשה).

עוד בנושא:

מכבי תל אביב מנסה להימנע משאננות
אביחי ידין חתם בהפועל רעננה עד סיום העונה
יוסי בניון סיים את דרכו במכבי פתח תקוה

איתי מרדכי שעדיין מוגדר כמאמן זמני, אמר: "היו הרבה דברים חיוביים במשחקים האחרונים ודרך זה אנחנו צריכים להמשיך לעבוד קשה ולתת ביטחון לשחקנים. התיקו נגד קרית שמונה? אחת הנקודות היא באמת הנאיביות ושמחתי שהשחקנים הבינו ודיברו על זה בינם לבין עצמם".

מרדכי נשאל על תפקידו כמאמן זמני ואמר: "אני איש מכבי חיפה. אני פה כל חיי ומכיר את ה-DNA של המועדון. עברתי פה שורה אורה של תפקידים ואני מוכן לכל תפקיד שאצטרך למלא. 11 שחקנים מהסגל הקיים עברו תחתיי במחלקת הנוער. אלו שחקנים מאוד מוכשרים, אני חושב שהם מהווים בסיס גם לשנים הבאות. יהיו שינויים בינואר, יגיעו שחקן או שניים, נצטרך למצוא את אלו שישדרגו אותנו".

המאמן הוסיף: "היה חודש מטלטל מאוד שבו שני מאמנים עזבו בצורה דרמטית. היו שתי אפשרויות: או לשקוע, או לצאת מזה בצורה טובה. אני חושב שבחרנו באפשרות השנייה. היינו מרחק של דקה משלושה ניצחונות בארבעת המשחקים האחרונים. ראיתם בשני המשחקים האחרונים קבוצה חזקה, מסודרת, שיודעת מה היא רוצה מעצמה ובאה לנצח משחקים".

איתי מרדכי מאמן זמני מכבי חיפה. לילך וייס רוזנברג
"מכיר את ה-DNA של המועדון, אני פה כל חיי". מרדכי/לילך וייס רוזנברג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully