וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס נזקקה לפנדל כדי לנצח את טורינו 0:1 בדרבי דלה מולה

הגברת הזקנה לא הרשימה, אבל רונאלדו העניק ניצחון יוקרתי מול השוורים (70). אינטר גברה 0:1 על אודינזה עם פנדל של איקרדי

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: ז'וזה מוריניו מדבר לפני המשחק של מנצ'סטר יונייטד נגד ולנסיה

המחזור ה-16 בליגה האיטלקית הציג הערב את הדרבי דלה מולה בו יובנטוס ביכולת בינונית גברה על טורינו 0:1 מפנדל של כריסטיאנו רונאלדו. עוד קודם לכן, אינטר גברה 0:1 על אודינזה, גם היא מכדור עונשין מהנקודה הלבנה של מאורו איקרדי.

עוד בנושא

רונאלדו: "געגועים למסי? אולי הוא זה שמתגעגע אליי. מזמין אותו לעבור לאיטליה"
גנבים נגד גנבים: השחיתות והתשוקה מאחורי היריבות הגדולה ביותר באיטליה
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט גם באינסטגרם

כריסטיאנו רונאלדו שחקן יובנטוס בועט פנדל. רויטרס
לא חלק, אבל עדיין שלוש נקודות וניצחון יוקרתי. כריסטיאנו רונאלדו/רויטרס

טורינו - יובנטוס 1:0

הגברת הזקנה ממשיכה לשלוט בסרייה A ביד רמה בדרך לאליפות שמינית ברציפות, אבל נדמה שבשבועות האחרונים חלה ירידה בכושר המשחק שלה. החבורה של מאסימיליאנו אלגרי ספגה הפסד מפתיע ליאנג בויס בליגת האלופות מוקדם יותר השבוע וגם הערב התקשתה בדרבי דלה מולה נגד טורינו. היריבה העירונית מציגה עונה נפלאה והראתה שיש לה מה למכור גם נגד אחת הקבוצות הטובות באירופה, אבל לא ניתן להתעלם מהיכולת הירודה של כמה שחקנים בולטים ביובנטוס. לאונרדו בונוצ'י ממשיך אמנם לשמור על חולצת ההרכב, אולם מאז שחזר ממילאן הוא לא מצליח לשחזר את היכולת שהציג בקדנציה הקודמת שלו בשחור-לבן של יובנטוס. פאולו דיבאלה ודוגלאס קוסטה, שהיו המוציאים לפועל העיקריים של הביאנקונרי בעונה שעברה, נפגעו מהצטרפותו של כריסטיאנו רונאלדו ולאורך הזמן הדברים הללו בהחלט אמורים להטריד את אלגרי. המשחק עצמו לא התעלה לרמה גבוהה במיוחד והיה דל במצבים. בדקה ה-15 רונאלדו בחן מקרוב את סלבסטורה סיריגו שהגיב פנטסטי, אבל גם נפצע במהלך. מאוחר יותר במחצית הראשונה הפציעה אילצה את וולטר מצארי להחליף את סיריגו בשוער המשני סלבדור איצ'זו, ובדיעבד הפציעה הזו עלתה לשוורים ביוקר. איצ'זו שגה בדקה ה-69, הכשיל את מריו מנדז'וקיץ' והעניק ליובה פנדל אותו רונאלדו תירגם לשער ניצחון. כריסטיאנו הוסיף אחרי הכיבוש דחיפה קלה עם החזה לאיצ'זו וספג על כך כרטיס צהוב. הפנדל גם היה למעשה השער ה-5,000 של הגברת הזקנה בסרייה A, אותו כאמור התכבד הפורטוגלי לכבוש. יובנטוס ממשיכה בשלה והפער שלה מנאפולי צמח ל-11 נקודות.

מאורו איקרדי שחקן אינטר חוגג. רויטרס
פאננקה מהנקודה הלבנה. מאורו איקרדי/רויטרס

אינטר - אודינזה 0:1

אחרי ההדחה הכואבת מליגת האלופות והנפילה לליגה האירופית בעקבות ה-1:1 הביתי מול איינדהובן, הנראזורי לפחות חזרו למסלול הניצחונות בליגה, אבל גם זה לא היה קל. אודינזה החזיקה מעמד במשך 75 דקות, עד שה-VAR דאג להפנות את תשומת לבו של השופט לנגיעת יד של סקו פופאנה בתוך הרחבה. מאורו איקרדי ניגש לנקודה הלבנה והכריע את המשחק עם פאננקה. שער תשיעי העונה לקפטן הארגנטינאי, בצל הדיווחים על כך שיחתום על חוזה חדש. שער נוסף שלו נפסל בגלל נבדל בדקה ה-90.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully