וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו: "געגועים למסי? אולי הוא זה שמתגעגע אליי. מזמין אותו לעבור לאיטליה"

כוכב יובנטוס בראיון מקיף: ההבדלים בין ריאל לגברת הזקנה ("כאן אין שחקנים שחושבים שהם גדולים מאחרים"), האכזבה בכדור הזהב (" הגיע לי לזכות"), ועוד

יח"צ - חד פעמי

כריסטיאנו רונאלדו מתאקלם לאט לאט לאיטליה ולחיים החדשים כשחקן יובנטוס. היום (שני) פורסמו ראיונות עם כוכב הגברת הזקנה באיטליה, בה סיפק שלל אמירות מפתיעות.

רונאלדו נשאל אם הוא מתגעגע לליאונל מסי והשיב: "לא, אולי הוא מתגעגע אליי. בזמן שהוא משחק בספרד, אני שיחקתי באנגליה, ספרד, איטליה ופורטוגל. אולי הוא צריך אותי יותר. מבחינתי, החיים הם אתגר, אני אוהב את זה ואני אוהב לשמח אנשים. הייתי רוצה שהוא יבוא לאיטליה יום אחד, שכמוני הוא יקבל את האתגר. יחד עם זאת, אם הוא שמח בספרד, אני מכבד את זה".

בנוסף, הצהיר שיובנטוס זו "הקבוצה הכי מגובשת שהייתי בה בקריירה", ועקץ במרומז חברים לקבוצה לשעבר בריאל מדריד. "ביובנטוס יש קבוצה. בקבוצות אחרות יש שחקנים שמרגישים או חושבים שהם גדולים יותר מאחרים, ולא תמיד כולם נמצאים באותה סירה. אבל כאן כולנו צנועים. גם אם דיבאלה ומנדז'וקיץ' לא כובשים, אתה עדיין רואה אותם שמחים ומחויכים. עבורי זה דבר יפהפה, ואני יכול להרגיש את ההבדל. השחקנים במדריד צנועים גם כן, אבל פה אני מרגיש את זה יותר חזק. יובנטוס שונה מריאל מדריד, היא הרבה יותר משפחתית".

עוד בנושא

אמבפה צוטט: "אני יכול להיות טוב ממסי" וטען: דבריי הוצאו מהקשרם
ממשיך להסתבך: דמבלה איחר בשעתיים לאימון אחרי ההצגה בדרבי
רייטינג היסטורי ודקת דומייה "לזכר בוקה": הבוקר שאחרי הסופרקלאסיקו

כריסטיאנו רונאלדו יובנטוס. רויטרס
שמח בחלקו. רונאלדו/רויטרס

על האפשרות ששחקנים מריאל מדריד יצטרפו ליובנטוס אמר: "ראיתי שפרסמתם את השמות של בייל, אסנסיו, אפילו חאמס רודריגס, אבל למען האמת אני לא חושב שיובה זקוקה לשחקנים אחרים. כמובן שהדלת שלנו פתוחה לשחקנים טובים מאוד, ואחד מהם הוא מרסלו".

על העובדה שלא זכה בכדור הזהב: "חשבתי שמגיע לי לזכות. עשיתי הכל על המגרש, והמספרים לא משקרים. אני מאוכזב, אבל החיים נמשכים ואני אמשיך לעבוד קשה כדי לזכות בשנה הבאה. זה לא סוף העולם".

על הבחירה ביובנטוס: "חשבתי על הרבה דברים - האווירה באצטדיון, האופן שבו האוהדים קיבלו אותי כאן בעבר, היציבות של המועדון, הגישה של הנשיא, האוהדים, הכל. גם הפרטים הכי קטנים הופכים מועדון לגדול. היו לי כמה הצעות גבוהות, אבל עכשיו אני בטוח ב-100 אחוז שהבחירה ביובנטוס היתה נכונה".

רונאלדו בחר את הרגע הקשה ביותר בחייו, והודה ש"זה חייב להיות המוות של אבא שלי בשנת 2005. זה היה קשה, טרגי, אבל אני בטוח שהוא נמצא במקום טוב בגן עדן עכשיו ומשגיח עליי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
רונאלדו עם מסי. GettyImages
"אם כבר, הוא מתגעגע אליי". רונאלדו עם מסי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully