וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שתי פציעות, ארבעה פתרונות: כאב הראש של יורגן קלופ וליברפול

מוליכת הפרמיירליג נותרה עם שני בלמים כשירים בסגל הבכיר ובפתח משחקים מכריעים. אז מי ימלא את החלל שהותירו גומז ומאטיפ?

עריכת וידאו: ניר חן

מנצ'סטר יונייטד (בית), וולבס (חוץ), ניוקאסל (בית), ארסנל (בית), מנצ'סטר סיטי (חוץ), וולבס (חוץ, גביע), ברייטון (חוץ), קריסטל פאלאס (בית). אלו שמונת המשחקים הקרובים של ליברפול - לו"ז צפוף שבו ליורגן קלופ יהיו רק שני בלמים בריאים מהסגל הבכיר.

הפציעות האחרונות של ג'ו גומז וג'ואל מאטיפ הותירו את ליברפול עם שני בלמים בכירים כשירים לפחות לששת השבועות הקרובים: וירג'יל ואן דייק ודיאן לוברן. מוליכת הפרמיירליג תקיים בתקופה הקרובה כמה משחקים שעשויים להכריע בסופו של דבר את גורל האליפות וקלופ יצטרך למצוא פתרונות, כולל הענקת מנוחה לוואן דייק ולוברן מתי שרק יוכל.

אז מי יוכל למלא את המקום במרכז ההגנה (בהנחה שלא יגיעו שחקנים חדשים בינואר)? שני שחקנים מרכזיים ברוטציה, אבל גם שניים שינסו לנצל את ההזדמנות כדי להשיג דריסת רגל ראשונה בקריירה המקצוענית שלהם.

עוד בנושא:

ברצלונה נגד ליברפול כבר בשמינית? התרחישים לקראת הגרלת הצ'מפיונס
שיר ההגנה: האם ההצלה של אליסון תיזכר כרגע מכונן בתולדות ליברפול?
קלופ מתמוגג מאליסון: "הצלה משנת-חיים, מעולם לא ראיתי דבר כזה"

שחקן ליברפול, נת'ניאל פיליפס. GettyImages
הוכיח את עצמו במשחקי ההכנה. פיליפס/GettyImages

נת'ניאל פיליפס - הבלם בן ה-21 הוא קפטן קבוצת המילואים שמתאמן באופן קבוע עם הקבוצה הראשונה של המועדון. הוא שותף בכל תשעת משחקי ההכנה של ליברפול והרשים את קלופ, אבל סבל בעצמו מפציעה ועדיין לא נכלל בסגל במשחק רשמי.

קונור מאסטרסון - בלם אירי בן 20, שנקנה על ידי ליברפול תמורת 900 אלף ליש"ט מלוקאן יונייטד (אירלנד) כשהיה בן 15. מאסטרסון כבר מתאמן עם הקבוצה הראשונה של ליברפול זמן רב ובאפריל האחרון הוא נכלל בסגל למשחק נגד מנצ'סטר סיטי ברבע גמר ליגת האלופות.

פאביניו - הברזילאי נהנה מנתונים פיזיים ואתלטיים שכל בלם היה שמח להתברך בהם. הוא שיחק הרבה מאוד כמגן ימני והמטלות הדפנסיביות לא זרות לו, אבל עמדת הבלם זרה לו. יחד עם זאת, אף אחד לא יתפלא אם קלופ יעדיף להמר עליו מאשר על אחד הצעירים.

ג'ורג'יניו ויינאלדום - האפשרות הפחות סבירה. ההולנדי הוא אמנם שחקן ורסטילי מאוד, אבל הצבה שלו כבלם עשויה להתברר כמסוכנת מדי. ויינאלדום שיחק במרכז ההגנה בעונה שעברה, במשחק בו ליברפול הביסה את ברייטון 1:5 בחוץ, אבל זה היה במערך של שלושה בלמים.

עוד באותו נושא

ג'ון בארנס: "הגזענות בכדורגל האנגלי מעולם לא באמת נעלמה"

לכתבה המלאה
קונור מאסטרסון, שחקן ליברפול. GettyImages
עלה 900 אלף ליש"ט בגיל 15. מאסטרסון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully