וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "איבדנו יותר מדי משחקים שכבר היו בידיים שלנו"

13.12.2018 / 9:15

הפועל באר שבע ערכה מסע"ת לקראת קרית שמונה (שבת, 20:30, ספורט 4). המאמן: "ספגנו יותר מדי, אולי יש פה עודף ביטחון. עובדים על הצד המנטלי". קורהוט כשיר ויפתח, בן שהר ושיר צדק

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: שניר דבוש

אחרי שלוש תוצאות תיקו רצופות - שלושה משחקים שבכולם היא איבדה יתרון - הפועל באר שבע תארח את עירוני קרית שמונה ביום שבת (20:30) במטרה לחזור למסלול הניצחונות. היום נערכה מסיבת עיתונאים לקראת המשחק. מיהאי קורהוט כשיר ויפתח, בן שהר עדיין בספק, בעוד ששיר צדק שנפצע אתמול במשחק האימון מול קבוצת הנוער וסובל מהתכווצות בשריר לא ייכלל בסגל.

המאמן ברק בכר אמר: "היה לנו סיבוב לא טוב, בעיקר מבחינת תוצאות, אבל גם מעוד בחינות. היו לנו יותר מדי ספיגות, בעיקר במשחקים האחרונים ונצטרך לדעת לשפר את זה. היו יותר מדי תוצאות תיקו במשחקים שכבר היו בידיים שלנו".

בכר התייחס גם לאיבוד היתרון בשלושת המשחקים האחרונים: "יש חלקים שהם חוסר ביטחון, אבל אולי גם כאלה של עודף ביטחון - שנראה שהמשחק בידיים שלנו. אנחנו עובדים על הכל, אבל בעיקר על הצד המנטלי. עם שיפור קל בכל מיני פרמרטים נוכל להיות קבוצה מצוינת".

המאמן סיכם: "יש עוד הרבה מטרות. האליפות רחוקה, אבל צריך לייצב את הקבוצה, יש גביע ויש גם מטרות לשנים הבאות. אנחנו צריכים להראות יציבות גם בעונה פחות טובה".

עוד בנושא:

הפועל באר שבע: צירוף זר חדש תלוי בשחרור של ז'וליאן סטו
אוהדי באר שבע שרקו בוז, ברק בכר הודה: "יש אצלנו פאניקה"

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. בני בן סימון
"צריכים להראות יציבות גם בעונה פחות טובה". בכר/בני בן סימון

בן שהר אמר: "אני פחות רוצה לדבר על תחילת העונה כי אני במקום אחר. אני משחק, אני מרוצה, אני שמח. יש תקופות שאתה לא תמיד מצפה להן, אבל צריך לעבור אותן. הסיבוב הראשון לא היה טוב מבחינתו, אבל עכשיו זו התחלה חדשה. אני לא חושב שהרגליים של השחקנים 'רועדות'. לקחנו שלוש אליפויות, שיחקנו במשחקים גדולים, בנבחרות, באירופה. זו פשוט תקופה שקצת פחות הולך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully