וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי באר שבע שרקו בוז, ברק בכר מודה: "יש אצלנו פאניקה"

מאמן האלופה מאוכזב אחרי עוד תיקו, מודה שהלחץ גדול ומתעקש: "אין בעיות בחדר ההלבשה". הרוש הוסיף: "לא ככה ציפינו שתיראה העונה"

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
מה כבר נשאר להגיד? ברק בכר/יוסי ציפקיס

הפועל באר שבע ממשיכה לאכזב. האלופה סיימה הערב (שבת) ב-1:1 מתסכל נגד בני סכנין, ונותרה רחוק מאוד ממאבק האליפות. עד כמה הלחץ מדבר אצל הקבוצה של ברק בכר? זה המשחק השלישי ברציפות שהיא מסיימת בתיקו, ובכל שלושת המשחקים היא איבדה יתרון. בסך הכל, מסיימת האלופה סיבוב עגום מאוד עם 19 נקודות בלבד, בהשוואה ל-30 בעונה שעברה ו-32 לפני שנתיים. כל זה, אגב, בזמן שסכנין משחקת עם עשרה שחקנים בלבד החל מהדקה ה-60, אחרי הרחקה של איהאב שאמי.

בסיום נשמעו באצטדיון טרנר שריקות בוז צורמות, ולמרות זאת ברק בכר הוביל את השחקנים לקהל ודווקא הודה לו. "אני לא רוצה לסכם את העונה אחרי סיבוב אחד, אבל ברור שהיינו צריכים לנצח את שלושת המשחקים האלה", אמר בכר בסיום. זה משהו שחוזר על עצמו כל הזמן, מנסים לחזק את הקבוצה ולגרום לשחקנים לשחק פחות לחץ. אנחנו צריכים להשקיע יותר, למרות שהגענו למצבים ושלטנו. אנחנו עושים את הדברים נכון, אבל לא מנצחים".

על איבודי היתרון: "אין לנו אובר ביטחון, אלא יש טיפה לחץ, טיפה פאניקה, יש רצון לשמור על היתרון ואז עושים טעויות ומשלמים. לא צריך להוריד את הראש, הקהל פה מדהים והתמיכה שלו לא מובנת מאליה. צריך להחזיר לו בשבוע הבא".

על האפשרות לבצע רכש: "לבנות תמיד בונים, תמיד צריך להתחזק בלי קשר לתוצאות. המועדון תמיד חושב קדימה. מאוד מתסכל לא לנצח שלושה משחקים כאלה, אבל הדברים יסתדרו בסוף כי הדרך שלנו נכונה".

על האווירה בחדר ההלבשה: "בסופו של דבר זה עניין של תוצאות. כשהתוצאות לא טובות תמיד ימצאו משהו לא טוב, החדר הלבשה בסדר גמור, השחקנים מכבדים את אחד השני, ואני חושב שאנחנו כן מצליחים לתפקד. בסופו של דבר גם נחזק את הקבוצה".

אריק סאבו שחקן הפועל באר שבע מאוכזב. יוסי ציפקיס
כלום לא הולך. סאבו מאוכזב/יוסי ציפקיס

אריאל הרוש הוסיף: "הכל הולך נגדנו, זה לא קל, קשה מאוד אפילו. בשלוש העונות האחרונות לא התרגלו כאן למצבים כאלה, אבל ספורטיאים מקצוענים צריכים לדעת להתמודד וזה מה שנעשה. הקלישאה של 'מי שלא כובש, סופג' היא אמיתית. יש לחץ, אבל אני לא מתייחס לזה, צריך לעשות את העבודה שלי. אנחנו צריכים להמשיך הלאה ולא להיתקע על המאזן הרע או על זה שלא הולך לנו, כי ככה לא נצא מזה. לא האמנתי שככה תיראה העונה שלנו, אבל ידעתי שתהיה איזושהי ירידת מתח, זה טבעי אחרי שלוש עונות שיא. אנחנו מנסים להשתלט על המצב וזה יקרה בסוף".

בצד השני, עמיר תורג'מן היה מרוצה מהאופי שהפגינו השחקנים שלו ואמר: "היינו בבור עמוק, אבל חזרנו באמצעות עבודה קשה, שזה מאפיין של בני סכנין. במחצית השנייה היינו פחות טובים, בטח אחרי ההרחקה, אבל הרבה מזל וגם רצון עזרו לנו לחזור. השקענו, נתנו הכל וזה עשה את ההבדל. הייתה לנו אמונה שנוכל לחזור למשחק. ידענו שבאר שבע פגיעה למרות השחקנים הטובים שלה, נשארנו מאחור ויצאנו להתקפות מתפרצות, כל מה שיכולנו. גאה בבחורים על הדרך והתמודדות עם המצב.

"לא היינו מספיק אגרסיביים בשלישי, היום באנו נחושים הרבה יותר, ברמת מוכנות של 100 אחוז. יש לנו עוד דרך ארוכה גם מבחינה טקטית וגם מבחינה מעשית. היה שבוע לא קל, שלושה משחקים אחרי פגרה. השחקנים עמדו בו בכבוד. מרגישים שינוי, מגיע לשחקנים שאפו גדול".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
נייג'ל האסלביינק, ג'ון אוגו שחקני הפועל באר שבע מאוכזבים. יוסי ציפקיס
הפנים אומרות הכל. האסלביינק ואוגו/יוסי ציפקיס
אריאל הרוש שחקן הפועל באר שבע מאוכזב. יוסי ציפקיס
"הכל הולך נגדנו". אריאל הרוש/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully