וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחליפי הפועל באר שבע הפסידו 4:1 לנוער, ויטור ואורן ביטון שיחקו, צדק נפצע

12.12.2018 / 18:02

ההרכב השני של האדומים הובס על ידי קבוצת הנוער של המועדון, חן עזרא כבש. "שחקני הספסל לא בכושר מספיק טוב וראו את זה", אמרו בקבוצה

חן עזרא (מימין), בני נתן, יונתן אליאס שחקני הפועל באר שבע. קובי אליהו
כבש את השער היחיד של באר שבע. עזרא/קובי אליהו

ההרכב השני של הפועל באר שבע הפסיד הערב (רביעי) במפתיע 4:1 לקבוצת הנוער של המועדון. המאמן ברק בכר נתן למרבית השחקנים שלא זוכים לפתוח באחרונה לשחק במשחק שנערך בווסמריל ושמטרתו העיקרית הייתה להריץ את מיגל ויטור ואורן ביטון.

אם בכר קיווה לגלות את אחד משחקניו בכושר טוב על מנת לבצע שינוי כלשהו בהרכב בשבת מול קרית שמונה, הרי שהשחקנים שפתחו לא הרשימו וספק אם המאמן יעשה איזשהו שינוי ב-11 שיעלו בטרנר כדי לנסות ולנצח אחרי שלוש תוצאות תיקו. את השער הבודד להרכב השני של הבוגרים כבש חן עזרא, ששיחק בהתקפה לצד ניב זריהן וחנן ממן. עדן בן בסט לא שותף בשל פציעה והוא בספק למשחק בשבת. "כדי שנחזור לעצמנו, שחקני הספסל צריכים לדחוף ולהוציא את השחקנים שמשחקים בהרכב החוצה", אמרו הערב במועדון. "כנראה שמי שיושב על הספסל לא בכושר מספיק טוב וראו את זה גם במשחק האימון".

אורן ביטון שיחק בכל המשחק בעמדת המגן השמאלי והוא בדרך לחזור לסגל. מיגל ויטור שותף במרבית המשחק, אבל נראה חלוד.. לקראת הסיום נפצע שיר צדק והוא ייבדק מחר.

עוד בנושא:

באר שבע רוצה לצרף עוד זר, אבל לא יכולה לעשות את זה עד שז'וליאן סטו לא ישוחרר
אוהדי הפועל באר שבע קראו בוז, ברק בכר הודה שיש פאניקה בקבוצה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully