וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרופולוס דורש משחקניו להתרכז בבאסקוניה ולא להתעסק בחישובים

12.12.2018 / 17:20

מאמן מכבי ת"א דיבר לקראת המשחק מול הספרדים (ה', 21:05, ספ' 5): "רוצים שההיכל יזכיר את הימים בהם היה קשה לשחק נגד מכבי"

one

.

מכבי תל אביב ערכה היום (רביעי) את מסיבת העיתונאים לקראת משחק היורוליג מחר (21:05, ספורט 5) מהמחזור ה-12 בו תארח את באסקוניה. הצהובים מגיעים למשחק בתקופה יחסית טובה, עם שני ניצחונות יורוליג רצופים, ואחרי שאמש גברו על בני הרצליה בליגה, והגיבו בצורה טובה להפסד בתחילת השבוע בנס ציונה. האלופה הישראלית עדיין בתחתית היורוליג, במקום ה-14 ועם מאזן של 8:3, מרחק שני ניצחונות בלבד מהמקום שמוביל בסיום העונה לפלייאוף.

המאמן הצהוב, יאניס ספרופולוס אמר לקראת המשחק: "זה משחק חשוב נגד קבוצה חזקה שמגיעה אחרי ניצחון גדול. נצטרך להיות מרוכזים מאוד, לדבוק בתכנית המשחק שלנו ולזכור את הדגשים שסימנו לקראת המשחק הזה. יש לבאסקוניה שחקנים איכותיים שמשחקים יחד הרבה זמן, אבל גם הסגל שלנו טוב וחזק. אני מאמין שאם נרצה את הניצחון יותר מהם, נוכל להשיג אותו. אנחנו רוצים שהקהל ימשיך לעשות רעש ולדחוף אותנו, שההיכל יזכיר את הימים הגדולים בהם היה קשה מאוד לשחק נגד מכבי ביד אליהו".

היווני המשיך ואמר: "יש המון משחקים, באירופה, בליגה ובגביע, אבל זה הספורט הזה ואלו החיים שלנו, אין לנו תירוצים. זה כיף לאוהדים שיכולים לראות הרבה משחקים. אנחנו צריכים להיות חכמים, להתרכז בכדורסל ולהתאמן בצורה נכונה על מנת לנצח כל משחק. אנחנו לא חושבים על המקום בטבלה, על העתיד ועל חישובים. אנחנו מסתכלים רק על המשחק הקרוב, בסוף נראה אם עשינו מספיק כדי לעלות לשלב הבא ונוכל לסכם. חשוב לי שנילחם בכל משחק ואנחנו מרוכזים במשחק מחר".

עוד בנושא:

מכבי תל אביב: ג'רמי פארגו ישוב לאימונים רק בעוד כ-4-6 שבועות
ולימיר פראסוביץ': "יאניס ספרופולוס מנחיל במכבי תל אביב את השיטה מאולימפיאקוס"

יאניס ספרופולוס מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
הגיע הזמן לייצר מומנטום באירופה. ספרופולוס/קובי אליהו

אחד מסימני השאלה סביב המארחת במשחק הוא סקוטי ווילבקין. הגארד האמריקאי, ששותף ל-19 דקות בניצחון על הרצליה אחרי שלא שותף נגד נס ציונה, סובל מכאבים בכף ידו, לאחר שנעדר תקופה מסוימת בתחילת העונה עם פציעה בבוהן באותה היד. במכבי העריכו כי ווילבקין יוכל לשחק את דקות המשחק הרגילות שלו נגד הספרדים, אך החשש הוא כי הכאבים מפריעים לו לתפקד, ולראיה המשחק הלא טוב שלו נגד הרצליה. בניגוד למשחקי הליגה, ביורוליג לווילבקין יש גיבוי בדמותו של קנדריק ריי.

ווילבקין אמר לקראת באסקוניה: "אני מתרגש, השגנו שני ניצחונות יורוליג ברציפות ואנחנו רוצים להשיג את השלישי, זה מאוד חשוב בשבילנו. אנחנו צריכים להישאר בתוכנית המשחק שלנו, להישאר בפוקוס ולשחק חזק, עם האנרגיה של האוהדים. המאמן נותן לנו משהו שונה מספאחיה, הוא אדם שונה עם סטייל אחר, אז ברור שיש שוני".

ג'רמי פארגו חזר היום לאימונים וערך אימון קליעות בלבד. בקבוצה יכניסו את הרכז לאט לאט לקצב של אימונים, כשההודעה הרשמית מדברת על חזרה לפעילות בין ארבעה לשישה שבועות. בתוך הקבוצה קיימת הערכה אופטימית יותר שאומרת שפארגו יוכל לשחק כבר בשבוע הראשון של חודש ינואר.

באסקוניה מגיעה להתמודדות אחרי פתיחת עונה לא מרשימה בהרבה מזו של הצהובים. הקבוצה מוויטוריה ניצחה ארבעה משחקים בלבד, כשבשבוע שעבר הם מדהימים את צסק"א מוסקבה בבית. בחוץ מנגד ניצחה באסקוניה רק פעם אחת משישה משחקים, במחזור הפתיחה של העונה בקובנה. על הקווים עומד ולימיר פראסוביץ', שהחליף את פדרו מרטינס שפוטר בחודש שעבר, כשבקבוצה שחקנים מוכרים רבים.

הכוכב של באסקוניה הוא טוקו שנגאליה הגאורגי, שקולע 15.1 נקודות למשחק ביורוליג, ואותו משלימים דרון הילארד האמריקאי עם 10.4 נקודות, שחקן הפנים וינסנט פורייה, הקלע מאט ג'נינג, הגארד הברזילאי מרסליניו הוארטס, הסנטרים יוהנס פויטמן ואילמנה דיופי, הפורוורד לוקה וילדוזה והרכז האורוגוואי ג'ייסון גריינג'ר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully