וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולימיר פראסוביץ': "יאניס ספרופולוס מנחיל במכבי תל אביב את השיטה מאולימפיאקוס"

מאמן באסקוניה חושש מהמפגש עם הצהובים (ה', 21:05): "מכבי תל אביב משחקת מאוד פיזי, מאוד קשוח, עם שחקנים מאוד אתלטיים"

one

לאחר שהתאוששה על חשבון בני הרצליה אמש (שלישי), תארח מחר (חמישי, 21:05, ערוץ 5) מכבי תל אביב את באסקוניה במסגרת המחזור ה-12 של היורוליג, ובעוד לכל משחק מעתה והלאה עשויה להיות חשיבות גדולה, המפגש הזה עתיד להיות חשוב במיוחד. ערב המחזור ניצבים הצהובים במקום ה-14 בטבלה עם מאזן 8:3, כשהבאסקים במקום ה-12 עם 7:4. הפסד גם ביום חמישי עלול להרחיק את מכבי תל אביב מרחק שלושה ניצחונות מהמקום השמיני המוביל להצלבה.

היריבה פתחה רע את עונת היורוליג אך התאוששה לאחרונה עם שני ניצחונות בשלושת משחקיה האחרונים - על פנאתינייקוס וצסק"א מוסקבה, לא פחות. כמו מכבי תל אביב, גם באסקוניה החליפה מאמן העונה, ובינתיים נראה שמינויו של ולימיר פראסוביץ' מוכיח את עצמו.

"מכבי שינתה את צורת המשחק שלה", אמר המאמן ששב לקדנציה שנייה בשורות הבאסקים. "ספרופולוס משחק בשיטה דומה מאוד לזו איתה שיחק באולימפיאקוס בשנים האחרונות, מאוד פיזי, מאוד קשוח, עם שחקנים מאוד אתלטיים. לא פעם הוא ישחק עם ארבעה גבוהים, כך שמצפה לנו מבחן פיזי לא פשוט".

ונסן פוארה, מכוכבי באסקוניה, הוסיף: "הניצחון על צסק"א יעניק לנו ביטחון מול מכבי תל אביב. נצטרך להיות ממוקדים, לשחק את הכדורסל שלנו ולהציג הגנה טובה. כשההגנה שלנו טובה, אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה".

עוד בנושא:

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה את בני הרצליה 77:87, ספרופולוס: "ראיתי שיפור"
ליגת האלופות: הפועל ירושלים הפסידה 83:70 לא.א.ק אתונה בקרב על ראשות הבית
עודד קטש מאוכזב: "איבדנו את המשחק כבר ברבע הראשון"

מאמן ולנסיה ולימיר פראסוביץ'. GettyImages
צופה קרב קשה וקשוח. פראסוביץ'/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully