וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש מאוכזב: "איבדנו את המשחק כבר ברבע הראשון"

11.12.2018 / 22:11

מאמן הפועל ירושלים סיכם את ההפסד המאכזב לא.א.ק אתונה, שעלה לה בראשות הבית: "זה לא המסר שרצינו להעביר במשחק ביתי כל כך חשוב. חזרנו אחורה בכמה אספקטים, ונגד מכבי תל אביב יהיה קשה יותר". לוקה באנקי: "כמעט לא ביצענו טעויות"

מאמן הפועל ירושלים עודד קטש מאוכזב. לירון מולדובן
עכשיו הוא צריך לשבור את הראש. קטש/לירון מולדובן

פתיחת העונה החלקה של הפועל ירושלים בליגת האלופות ספגה מכה קשה הערב (שלישי) בארנה, כשהפסידה באולמה 83:70 לא.א.ק אתונה. היוונים, שצברו את ניצחונם השביעי ברציפות, עקפו את יריבתם הישראלית גם במאזן הפנימי - ויצרו לעצמם מקדמה משמעותית בדרך למקום הראשון, כשלמעשה מחקו את ההפסד שספגו מולה במחזור הראשון באתונה (79:75).

"לפעמים אתה מפסיד משחקים כבר ברבע הראשון", הודה מאמן ירושלים, עודד קטש, בהתייחסו לפתיחה החלשה של קבוצתו, שפיגרה 27:11. לא ככה אתה רוצה לפתוח, בטח לא במשחק חשוב כל כך בבית. לספוג 29 נקודות ברבע, ולבצע רק שתי עבירות, זה לא המסר שאתה רוצה להעביר.

"רמת הביצוע שלנו קצת ירדה. התחברנו מהר ומוקדם העונה, אבל אני מרגיש שהלכנו אחורה בכמה אספקטים, בעיקר מנטליים. כשאנחנו לא מביאים את האקסטרות ונלחמים, אנחנו יכולים להפסיד לכל קבוצה. לא היינו ביום קליעה טוב, וצריך לתת את הקרדיט ליוונים שגרמו לכך".

לקראת משחק הליגה המסקרן במוצאי שבת ביד אליהו, נגד מכבי תל אביב, אמר קטש: "קשה לי לצפות איזו השפעה תהיה למשחק הזה. יש לנו המון מה ללמוד ממה שקרה הערב. נגד מכבי צפוי משחק לא פחות קשה, ואפילו יותר קשה".

לוקה באנקי מאמן א.א.ק אתונה. לירון מולדובן
ובצד השני, יש מי שמרוצה. לוקה באנקי/לירון מולדובן

"הדקות הראשונות קבעו את הטון", הוסיף טיישון תומאס, שהיה נקודת האור הבולטת של האדומים עם 13 נקודות, 11 ריבאונדים וחמש חסימות. "א.א.ק היא קבוצה טובה, אבל אנחנו פשוט צריכים לשכוח מהמשחק הזה ולחזור לעצמנו".

מאמן א.א.ק, לוקה באנקי: "זה ניצחון חשוב במשחק קשה מאוד, מול הקבוצה הטובה בבית. שלטנו בקצב מהרגע הראשון. חסרנו שלושה שחקנים, והניצחון מגיע לשחקנים שלי. כמעט לא ביצענו טעויות בהתקפה בדקות הראשונות. ירושלים חזרה, רצה מצוין והוכיחה כמה פוטנציאל יש לה, אבל לא איבדנו ריכוז וביטחון. כשחזרנו מהמחצית, היינו מוכנים לשחק".

במהלך הרבע הרביעי נרשמה מיני תקרית, כשכמה אוהדים מאחורי הספסל קיללו את ליאור אליהו והושתקו על ידי אוהדים אחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully