וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נס ציונה פותחת את שלב הבתים השני ביורופקאפ בסופיה

11.12.2018 / 16:09

אחרי הניצחון הגדול על מכבי תל אביב, הקבוצה של נדב זילברשטיין תרצה להמשיך במומנטום כשתתארח אצל לבסקי סופיה (19:00, 5PLUS) שמוליכה את הטבלה בבולגריה. איידן נשאר בישראל

one

עירוני נס ציונה תמשיך מחר (רביעי) את העונה האירופית שלה כשתתארח בבולגריה אצל לבסקי סופיה המקומית (19:00, שידור ישיר ב-5PLUS) במסגרת המחזור הראשון בשלב הבתים השני של היורופקאפ. נס ציונה משחקת בבית אחד עם סופיה, בי סי בלקן, גם כן מבולגריה, ואלבה פהארוור ההונגרית, כששתי הראשונות עולות בוודאות לשמינית הגמר וייתכן שגם השלישית בהתאם לקבוצות שינשרו מליגת האלופות של פיב"א.

עוד בנושא
דשון באטלר בראיון: "מקווה שתמיר בלאט ייקח אותי לאן שיגיע"
מכבי ראשון לציון: אלכס המילטון חתם ויצטרף לאימונים
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

תקציר: עירוני נס ציונה - הפועל אילת 80:82. קובי אליהו
רוצים להמשיך את המומנטום משמחק מול מכבי. טל דן/קובי אליהו

הכתומים יצאו היום לסופיה בסגל מצומצם של עשרה שחקנים, כשהסנטר דניאל איידן נשאר בישראל. התחושות בנס ציונה טובות מאוד לאחר הניצחון על מכבי תל אביב, ובמועדון מאמינים ביכולתם לשנות את פתיחת העונה הפחות טובה בליגה ולהתברג באזור הפלייאוף. במקביל, בקבוצה יעשו את המאמצים כדי להמשיך את העונה האירופית הטובה, אך ברור לכולם שהמטרה העיקרית היא ליגת העל.

לבסקי סופיה היא ממשיכת דרכה של אקדמיק סופיה שירדה מנכסיה במהלך העונה שעברה. הקבוצה העפילה מהמקום הראשון בבית שלה ביורופקאפ, ובליגה המקומית שומרת על מאזן מושלם כשהיא מטיילת ברוב המשחקים. הקבוצה מחזיה בסגל שני גארדים האמריקאים - פטריק ראמברט וראסל רובינסון, ושני שחקני פנים סרבים - ניקולה מרביץ' (29, 2.12) ומילויבה מיוביץ'. כמו כן מחזיקה לבסקי במספר שחקנים מנבחרת בולגריה, כשהמפורסם ביניהם הוא קלויאן איבאנוב בן ה-32.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully