וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון: אלכס המילטון חתם ויצטרף לאימונים

11.12.2018 / 15:48

הגארד האמריקאי (25, 1.93) ינחת בישראל, יעבור את הבדיקות הרפואיות ויצטרף לאימוני הכתומים לקראת המשחק נגד הפועל באר שבע. בקבוצה ירצו לצרף שחקן פנים, ובחנו אפשרות לצרף את אקיול ובאומן

one

מכבי ראשון לציון השלימה היום (שלישי) את צירופו של הגארד האמריקאי אלכס המילטון שינחת בשעות הערב בישראל ויצטרף מחר לאימוני הקבוצה. הכתומים שילמו בייאאוט על מנת לשחרר את השחקן מיובנטוס הליטאית ולאחר מכן הוא חתם על חוזהו. המילטון צפוי לעבור את הבדיקות הרפואיות בשעות הבוקר ולהרשם באיגוד הכדורסל על מנת שיוכל לשחק במשחק הליגה הקרוב נגד הפועל באר שבע.

המילטון (25, 1.93) הוא בוגר אוניברסיטת לואיזיאנה טק היוקרתית, כשבעונתו האחרונה במכללה זכה בתואר שחקן השנה בקונפרנס, ואוזכר בבחירות של האול אמריקן. מי שעוד נבחר לחמישיית הקונפרנס מלבד המילטון באותה שנה הוא איגור קולשוב, שצפוי לשתף עמו פעולה. בקיץ 2016 חתם בגורניץ' הפולנית, אל שוחרר לפני תחילת העונה ושיחק בסנטה קרוז ווריורס, קבוצת הפיתוח של גולדן סטייט במשך כמעט שנתיים, כשאת העונה שעברה מסיים בקבוצת הפיתוח של שיקגו בולס. הקיץ חתם ביובנטוס הליטאית וב-11 משחקים בקבוצה רשם 13.5 נקודות, 4 ריבאונדים ו-3.6 אסיסטים למשחק.

לאחר צירופו של המילטון ינסו בקבוצה להחתים שחקן פנים במקומו של דיוויד וויבר שעזב לפני הפגרה את ישראל. בקבוצה בחנו את האפשרות לצרף את ג'ו אקיול, ששייך להפועל ירושלים, אך הנושא ירד בשלב זה מהפרק. אפשרות נוספת שנבחנה, אך ככל הנראה לא תצא אל הפועל גם כן, היא צירופו של ברנדון באומן, שמתאמן עם הכתומים, ונמצא בתהליך קבלת אזרחות ישראלית.

שחקן לואיזיאנה טק אלכס המילטון. GettyImages
אלכס המילטון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully