וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי חיפה מתקשים להתאושש מהשוויון הדרמטי נגד עירוני קרית שמונה

11.12.2018 / 10:40

השחקנים, שזכו לחופש בן יומיים מאיתי מרדכי, עדיין בתחושות קשות: "זה המשחק שכולם לקחו הכי קשה. חייבים לפצות נגד מכבי תל אביב"

שלומי גבאי

שחקני מכבי חיפה זכו לחופש בן יומיים ממאמנם הזמני, איתי מרדכי, אשר החליט שבשל העומס שחוותה הקבוצה בשבוע שעבר והעובדה שהמשחק מול מכבי תל אביב ביום שני, חופש עשוי לעזור לשחקנים לאגור כוחות. אתמול והיום (שלישי) לא נערכו אימונים, והקבוצה תחזור לשגרה מחר.

בקרב השחקנים עדיין קיימות תחושות קשות אחרי השוויון הדרמטי שהירוקים ספגו ב-2:2 הביתי נגד עירוני קרית שמונה ביום שבת. "אפשר להגיד שזה המשחק שכולם לקחו הכי קשה", אמר שחקן בקבוצה, שהוסיף: "אנחנו חייבים לפצות את כולם וגם את עצמנו כבר במשחק נגד מכבי תל אביב".

עוד בנושא:

הבעיה הכי דחופה של מכבי חיפה: סיכום השבת בליגת העל
שחר לא פנה לאף מאמן, איתי מרדכי יאמן גם נגד מכבי תל אביב
מכבי חיפה, תגידו, באמת הראיתם את השער של ערן זהבי?

עידו שטראוס עם משפחתו של שון כרמלי. רפי גבאי, אתר רשמי
עידו שטראוס עם משפחתו של שון כרמלי/אתר רשמי, רפי גבאי

בעניין אחר, חלק משחקני הקבוצה השתתפו בטורניר לזכרו של שון כרמלי ז"ל שנהרג במבצע "צוק איתן". לטורניר, שהתקיים במתחם ה"גולאסו" שבקרית ים, הגיעו 700 אורחים ובינהם שחקני עבר כמו אלון חרזי וניר דוידוביץ', וגם שחקני הקבוצה הבוגרת בהווה דוגמת רמי גרשון, שלומי אזולאי, שון וייסמן, נטע לביא והמנכ"ל אסף בן דב והמנכ"ל לשעבר איתמר צ'יזיק.

אביו של כרמלי הדליק נרות חנוכה ולאחריו צפו האורחים בקליפ מרגש אותו הכינו במועדון. בסיום הטקס נוגן השיר האהוב על כרמלי ז"ל, "ילד של אבא". הטורניר השנתי נערך בפעם השנייה ברציפות במתחם ה"גולאסו" אשר נמצא בבעלותם של רן בן שמעון ועידו שטראוס, ובמהלכו התארחו מעל 160 שחקנים חובבים שחולקו ל-16 קבוצות. את הטורניר ניהל אוהד הקבוצה קובי אסייג והנחתה מרסל כהן.

עוד באותו נושא

מכבי חיפה: שחר לא פנה לאף מאמן, איתי מרדכי יאמן גם נגד מכבי תל אביב

לכתבה המלאה
שחקן מכבי חיפה שלומי אזולאי. אדריאן הרבשטיין
"כששחקן מגיע למכבי חיפה, הוא יודע לאן הוא מגיע". שלומי אזולאי/אדריאן הרבשטיין

שלומי אזולאי התראיין אתמול בתכנית "קטן ב-2" ברדיו חיפה ודיבר על התחושות בקבוצה: "הכל התחיל עוד מעונה שעברה כשסיימנו בפלייאוף התחתון. אני לא רוצה לדבר על מאמנים או צוותים מקצועיים, כל אחד מהשחקנים צריך לקחת אחריות אישית. אנחנו חייבים להמשיך ולדבוק בדרך שלנו, מבחינה מנטלית ופיזית. כשאלי גוטמן הגיע ראינו שיש שינוי. עם זאת, גם איתי מרדכי מכיר את המועדון והוא יודע להצביע על הדברים שאנחנו צריכים לעבוד עליהם".

אזולאי המשיך ואמר: "יש לחץ, אבל כששחקן מגיע למכבי חיפה, הוא יודע לאן הוא מגיע. ברור שזה לא קל, אבל באמת שאין לי תשובה למה אנשים לא מצליחים פה. אני יכול להעיד שכולם מתאמנים כל יום בטירוף וחשוב להם להצליח במכבי חיפה. כולם נקשרים לזהות של מכבי חיפה ורוצים בהצלחת המועדון. מגיע לכולם פה שנצליח. יכול להיות שהקהל איבד בנו אמון אחרי הדרבי, ואנחנו בהחלט מבינים אותו. זה לא קל. כספורטאים, אנחנו חייבים להבין את הסיטואציה שאנחנו נמצאים בה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully